高雄 - 小港國際機場


好多景點好唔好玩~ 其實都好主觀~ 所以先一直做遊記~ 希望大家黎玩前可以睇定有咩啱玩先~ 不過機場呢個地方~ 無論你鍾唔鍾意都一定要去㗎喇~ 最近好多旅客都問~ 機場有咩食有咩買之類~ 雖然高雄機場唔大~ 不過都整理下俾大家睇~ 唔洗到時盲中中~



先從 1/F 接機大堂講起先啦~ 大家一到埗攞完行李就可以出黎先~ 我地司機就係響呢度用名牌接機㗎喇~ 如果有預約司機~ 最好先同司機相認~ 無論你仲有咩要攪~ 司機都會等你~ 只係預早俾司機有個預算~ 比較好安排~ 

我知道大家都要唱錢~ 禁區內亦有台灣銀行~ 就係因為呢個設計~ 好多朋友都驚出左去無得返轉頭~ 所以響裡面焗排~ 其實外面係有兩間找換店~ 唔洗響裡面排隊的~  大家可以睇返我地之前 d 攻略先~



無點你㗎~ 出閘後右手邊就有台灣銀行~ 你睇外面無人排隊㗎~


最緊要有得揀~ 睇晒兩邊匯率先都未遲~


門口出去就係的士站~ 寫到明多收 NT$50~ 加上排班師傅態度麻麻~ 如果需要高雄酒店接送都可以同我地預約~ 盡量幫你攪~


返番入去講返出閘後左手邊就係旅客服務中心~ 如果出黎見唔到司機~ 可以麻煩佢地借個電話打打~ 依家旅客服務中心隔離有 "遠傳" 電話卡賣~ 但我地唔太建議~ 因為好多人買完上車都係用唔到~ 要再去門市攪~ 即係棧攪~ 如果真係要買電話卡~ 都係上 3/F 買中華電訊啦~ 台灣最大電訊公司~ 佢都收唔到就只有認命~ 但係就預左排長龍~ 你搵我就梗係有計拆啦~ 租 WiFi 機咪唔洗排隊囉~ 可以參考下~ 



如果要上 3/F~ 左右兩邊都各有一部電梯可以上去~ 



匯率係隨時都可以轉的~ 所以我覺得㩒錢係最好~ 旁邊亦有便利店~ 可以買支水~ 入定貨上車有 d 世藝~


接機大堂兩邊都有洗手間~ 直出係旅遊車停車場~ 捷運站~ 公車站都響晒呢邊~ 1/F 接機大堂就係咁多野喇~ 


跟住講下 3/F 離境大堂啦~ 大家上機前一定會到嘅地方~ 鋪頭比接機大堂多~ 但係就係無便利店~ 要買野飲請落返 1/F~


話得離境大堂當然係攪左 check in 先啦~ 高雄機場唔大~ 國際線亦得幾個櫃檯~ 好易搵~ 如果遇啱 check in 櫃檯擠提~ 可以試下自助 check in~ 就算有行李要寄倉都 ok~ 佢會 print 埋行李貼紙~ 記得揀 passport 俾佢 scan 就 ok~ 咩都唔洗打~ 跟住去自助 check in 條龍寄行李~ 真係快好多~ 


如果行李超重~ 唔緊要~ 大家都識玩要拆o急攪攪佢~ 但下下靠估就唔係幾好意思~ 所以高雄機場貼心地提供行李磅~ 點用就唔洗講啦下麻~ 哈~ 


我諗大家都一樣~ 正所謂風吹雞蛋殼~ 洗淨 d 錢唔利是~ 上機前最後衝刺~ 去新東陽啦~ 無特別~ 但係你無得揀~


漏左唔記得塞住邊個把口就拿拿聲補飛喇~ 


聽講鴨舌滯銷~ 依家改賣烏魚子~


文質彬彬嘅你可以選擇買本 FHM 或者 GQ 上機睇~


3/F 當然有好重要嘅中華電訊啦~ 點解響離境大堂?! 我相信係佢覺得大部份旅客都係想買返香港先用囉~ 點解無人排?! 因為我係晨咁早接第一班機~ 都未 land~ 職員仲食緊早餐~


有圖有真相~ 日日如是~ 所以要有心理準備~ 約左車嘅~ 又必需要用電話卡的話~ 請司機車去市區買~ 除笨有精~


中間位置有郵局~ 可以寄 post card~ 同埋台灣郵局係做埋銀行嗰份~ 所以係可以過數去其他郵局 account 的~ 但係呢間無做外幣對換~


隔離攪退稅~ NT$20000 以下一般可以消費地方即 pay~ 大部份係百貨公司~ NT$20000 以上就黎呢度攪~ 條友成日唔知蛇左去邊~ 要㩒爆佢個叮先會出現~ 


再過 d 有行李寄存~ 當然要收錢~ 實用性唔大~ 因為你寄完行李~ 再坐返車出市區行~ 行完坐返機場~ 七除八扣應該夠你包車請司機帶你去玩~ 行李跟車~ 唔洗煩~


收費參考~ 係逐件計的~ 


好喇~ last 就係唯一一間餐聽~ 鄧師傅其實 ok~ 不過可能係機場唔俾開明火~ 呢間野都係食叮飯~ 所以有得揀都係食飽先到機場穩陣 d~ 入左禁區亦無野好食架喇~ 同樣離境大堂兩邊都有洗手間~


講起食就一定要介紹機場旁邊呢間片皮鴨~ 真係堅上癮~ 生意亦極好~ 只做外賣~ 不設堂食~ 最好先打電話預訂先好去攞~ 唔係排到你抽筋~ 


雖然外賣去機場食係呢 hea D~ 不過真係值得一試~ 帶咁多人去食過都無甩拖~ 不過雖然話係機場旁邊咋~ 千祈唔好諗住行去呀~ miss 左班機唔好話我事前無單聲下~ NT$400 一隻片皮鴨齊料 + 炒骨頭一包~ 真係好正~ 人少可以買半隻~ 唔好食你返黎搵我啦~ 我響高雄等你~

艾笠墾丁 2 - 40人專業台灣包車服務, 免費行程安排, 可指定香港人導遊

HK Tel : 81700438
Email : info@iLoveKenting.com

Web : www.iLoveKenting.com




























高雄 - 小港國際機場 高雄 - 小港國際機場 Reviewed by Unknown on 下午11:14:00 Rating: 5

沒有留言