高雄 - 假期限定親子觀光牧場


喺好耐好耐之前,阿女生日輪都輪到陪佢地去玩喇,近近地去親子餐廳食個飯,再去牧場+觀光工場又食又玩,雖然好似好簡單,但細路都玩得好開心,順便可以同大家分享下。




台灣其實好多觀光工場,各有特色,呢個比較特別,淨係得星期六、日同假期先開。求期收你 NT$100 有野食有野玩仲有野拎埋走添,真係抵到爛。


裡面空間非常足夠又企理,100% 係細佬放電好地方,仲有野餐墊借俾大家用添,問你怕未。



每人憑飛尾可以去換羊奶同飼料,飼料係餵羊唔係餵細路架,你睇我個細幾開心,哈~ 佢要去餵羊唔想影相喎。







雖然只有羊餵,不過飼料又唔洗錢,細路仔夠玩架喇,去清境都係得羊餵之麻,係咪。



建議大家餵羊之前記得睇睇時間去睇揸奶真羊騷,可以派個代表 (即係我啦) 去排定隊先,較啱時間先返黎玩。



羊奶工場環境衛生 very ok,空氣流通,動物氣味難免,不過已經做得非常好。



一 ~ 開閘嘅時候有大批旅客搶閘入去,有專業工作人員做詳細解說,整個羊奶製作過程都會講,小朋友記得俾心機聽。



有留心聽講解的話,又好似我咁唔知醜同 d 細路爭搶答,咁就有獎品卡可以去換禮物喇,Yeah~


如果好似我咁著數攞盡喇,可以早 d 去榨乳區搵定個靚位,有真羊示範點樣俾人榨,榨完嘅新鮮羊奶唔係即刻飲架,要先攞去高溫消毒,然後會即場派,細路仔優先啦,唔好真係同細路仔爭喇。



地方唔係話十分大,但環境清幽,仲貼心地可以借野餐墊俾大家親親大自然添。



羊奶其實好飲架,無騷味的,你睇 d 細飲得幾落力。



飲飽食醉仲有禮物派,夫復何求呢,仲要 NT$100 乍,食老麥都唔得啦真係。



但記得只有 weekend 先開,其他日子要有返二三十人先有得諗,假期一定無位停車架喇,所以我地司機未必可以陪大家行囉,記得睇定攻略先喇。

艾笠墾丁 2 - 40人專業台灣包車服務, 免費行程安排, 可指定香港人導遊



HK Tel : 81700438

Email : info@iLoveKenting.com

Web : www.iLoveKenting.com





高雄 - 假期限定親子觀光牧場 高雄 - 假期限定親子觀光牧場 Reviewed by Unknown on 下午4:19:00 Rating: 5

沒有留言