高雄 - 黑狗食堂


聽講以前呢間黑狗係擺路邊擺既車仔檔~ 由於非常有計~ 所以做到開鋪~ 位於鹽珵區~ 唔近捷運站 (其實無幾個地方近捷運)~ 最近新聞話高雄捷運有一百億台幣資本~ 可惜就快蝕晒喇~ 點解呢?! 因為高雄捷運得個大十字~ 去好多地方都要坐返去中間轉車~ 柞車去的話唔洗 10mins~ 坐捷運唔洗等車都要 20-30mins~ 如果柞電單車的話~ 仲快過柞車~ 又唔洗搵位停~ 咁你話邊有人坐捷運呢? 





2014年 8月 按: 黑狗已搬家~ 位置靠近鼓山碼頭~ 對旅客黎講更方便~ Google Map 已更新~

黑狗食堂 FB : https://www.facebook.com/pages/%E9%BB%91-%E7%8B%97%E9%A3%9F%E5%A0%82/193725557384619?sk=timeline

Sorry 廢話又講太多~ 講返黑狗~ 
老闆真係隻黑狗~ 佢 d o靚要開工做野黎養佢~



雖然位置唔明顯~ 平日夜市都要排隊架~ 不過大家都唔會食好耐~ 等左 15mins 左右就有位喇~ 


佢個車仔檔仍然保留返響鋪頭~ 幾有味道架~ 


店內無餐牌提供~ 等位時隨左四圍影~ 可以先睇睇有咩咬先~ 影張相俾 d 團友睇~ 諗定食咩~ 


呢種風格開正我果瓣~ 仲有我最愛既 Vespa~ 影時影小心滾水~ 廚房出入口要小心~ 


KaYa 多~ 幾好~ 不過深水步好味 d.... (個人情意結)


力推恐龍美祿~ 似谷古~ 夠濃~ 我非常乃~


好耐無食過海南雞飯~ 其實好食~ 不過唔係我想食果種~ 所以可以試下係咪你杯茶~ 


蘿蔔糕無問題~ 差在無海鮮醬~ (其實人地講明係新加坡美食~ 我就硬係掛住香港果套~ 完全唔關人地事~)


肉骨茶幾好~ 我屋企個老闆娘都話正~ 


喇沙岩我~ 好食~ 夠鮮味~ 不過稍為辣左少少~ 我實在就唔係太食得辣啦~ 

總括黎計食物質素唔錯~ 裝修有特式~ 不過開放式店面~ 冬天風大幾係野~ 附近停車有困難~ 服務照顧到~ 年青人黎玩比較適合~ 好似我咁有大有細就唔太舒適~ btw 隔離就愛河~ 夜景唔錯~ 醫完肚行完愛河~ 可以順路去埋忠烈祠睇高雄夜景~ 無去過真係唔算黎過高雄~



艾笠墾丁 2 - 40人專業台灣包車服務, 免費行程安排, 可指定香港人導遊
HK Tel : 81700438
Email : info@iLoveKenting.com

Web : www.iLoveKenting.com







高雄 - 黑狗食堂 高雄 - 黑狗食堂 Reviewed by Unknown on 下午8:57:00 Rating: 5

沒有留言