台南 - 市區景點一日遊行程


台灣近年一直好努力推動觀光業,方向啱唔啱我就唔識分,我淨係知有無野玩。台南距離高雄約 1Hr 車程,可以即日來回亦可以住返晚玩得有深度 d,但係要了解多 d 台南嘅地理位置,高雄出發係要向北行,墾丁就向南,所以高雄係中間位,行程安排上要就一就啊。





台南市區一日遊行程:
奇美博物館 (需預約) > 四草生態遊綠色隧道 > 夕遊出張所 (生日鹽) > 安平樹屋 > 安平老街 > 虱目魚主題館 > 神農街 (阿朗基餐廳) > 林百貨 > 回程高雄瑞豐夜市/台南花園夜市

以上係比較大目標嘅景點路線,適合未去過台南嘅朋友先玩一玩,如果已經去過台南,或者對市區行程麻麻地的話,就建議你地玩台南北部行程了。



奇美博物館我自己非常推薦,有興趣最好提前三個月好去搶定飛,撲唔到飛可以現場睇有無後補,就算入唔到場響門口行下影張相亦好正,有同我去過嘅朋友都知,我又有故仔講你聽,因為我真心欣賞許文龍先生嘅理念,係我心目中台南必去嘅地方。



四草生態遊係台南膽拖,亦係好多媒體列入台灣秘景之一,綠色隧道真係好靚,坐船仔有非常專業嘅導覽人員解說,旁邊大眾廟亦有段故,帶小朋友睇靚景睇生態仲有歷史文化可以睇埋,無理由唔去的。
詳細遊記 : http://ilovekenting.blogspot.tw/2014/04/mini.html



夕遊出張所個名係就係橋口 d,但佢係返入安平區順路嘅景點,保留日式建築值得行下,賣嘅小禮物亦幾有意思,好過下下都寄木頭名信片。




之後安平樹屋又係響隔離,假期封路車唔俾行,大家就要行多幾步路,順便行埋安平老街,至於安平古堡我就唔太建議,因為裡面真係無咩睇,鍾意睇古蹟的話可以去億載金城,有好大碌巨炮睇又城牆又盛咁,好過去古堡要佢回水。


老街門口就有一檔賣狀元糕,坦白講佢整得一般好食,我自己覺得最好食嘅係高雄瑞豐夜市一對老夫妻嗰檔,或者三鳳中街附近地下道旁嗰間都 OK。咁狀元糕係咩呢,其實佢係一堆用糯米粉整成嘅小糕點,中間一般會包花生或者芝麻,我自己就鍾意食芝麻多 d,呢 d 傳統小食已經買少見少,行過可以一試。



另一個台南好出名嘅小食叫棺材板,莫講話呢 d 路邊攤,台南始創店我都食過,個人評語係方包+海鮮忌廉湯,講完,可以不理。


其實入老街嘅目的只有一個,就係去買涼果,因為呢間係老字號用古法做涼果,無咁多化學野咁話。不過你睇,又係隔離就開一間,變成涼果街。





認住永泰興招牌,唔好走錯過隔離呀,同埋佢依家響安平路就有鋪頭,大 d 無咁逼,所以行唔行老街就真係睇個人喇。






老街有條橫街行入去有間叫山海館嘅地方,橫街裡面慢慢亦熱鬧起黎,有 cafe 有賣古董玩具嘅特色小鋪,行得老街就多花幾分鐘行下喇。





跟住又上車玩下一站喇,虱目魚主題館幾得意㗎,同埋虱目魚係台南名產,館內有好多現成野賣,如果想食虱目魚餐,就要玩下台南北線喇,個虱目魚一夜乾真係一試難忘,講起都肚餓。










主題館二樓有野睇架,除左有影相位之外,仲有虱目魚簡介,夏天可以黎吹下冷氣過過冷河先繼續玩。









我自己幾鍾意神農街,台灣嘅歷史其實都離唔開被殖民,所以有好多唔同嘅文化已經融入左呢個地方。神農街保留左唔少全木老房,最近台灣政府亦鼓勵神農街將老房活化,有唔少特色小鋪同小餐廳,黎台南就係要慢活,花 d 時間俾自己慢慢發掘,別有一番風味。





神農街裡面有間阿朗基餐廳,係日本高人氣插畫品牌,台灣取得正式授權,台北同台南都有分店,呢間亦係台灣唯一阿朗基主題民宿,同樣係用老房活化改成民宿。











有時候真係抵日本仔發達嘅,佢 d 野除左個樣無得輸之外,都真係幾好味架,不過阿朗基好似響香港無人識,捧唔捧場就自己斟酌喇。神農街出面條海安路都好野黎架,好出名嘅藍晒圖幾經風雨之後,最近又可以復活喇,海安路亦係台南老蘭黎,愈夜愈精彩啊,不過戴定頭盔講你聽係台灣風呀下。





行一行襯天未黑,可以行埋個林百貨先,百貨公司只係佢嘅外表,實質佢底蘊係一座古蹟黎,1932年到依家,算係台灣第一間百貨公司,裡面部電梯亦係南台灣第一部電梯。









雖然話係古蹟,但係裡面賣 d 野我覺得幾潮架,好似佢地書局部份有日治時期嘅地圖,亦有好多台南景點相關產品,有興趣認識府城多 d 的話,一定要黎睇下。













記得一定要上天台睇下,係全台灣唯一有空中神社嘅地方,點解會有舊咁嘅野呢?連林百貨佢自己都唔知,點解要起同用黎做咩都係一個迷,簡直就係天使同魔鬼嘅化身。
頂樓間關東煮叫大手燒,連鎖的,價位以關東煮黎講算貴,小西門又有,高雄又有,對我黎講無咩吸引力。






樓下個綠茶雪糕唔錯架喎,唔太甜茶味又夠濃,lam 住支甜筒可以睇埋對面土地銀行,都係古蹟黎,1937 年落成,係日治時期日本人黎台灣開設嘅銀行。

依~ 乜講到尾都無講食飯位嘅呢?放心,梗係有準備啦,安平就有條美食街了,依家愈黎愈多知名食店都集中響呢條街上面,地點正中,所以睇大家幾時肚餓咪幾時去食囉。







台南必食周氏蝦捲,又係成個台南都話自己係蝦捲乜乜乜啦,不過識食一定係食周氏,假期爆硬,好在我地食飯時間同台灣人有分別,可以避一避。
推薦菜式 : 擔仔麵、米粉湯、虱目魚丸湯、蝦捲





唔好諗,行過即買義豐冬瓜茶,消暑一流,古法製唔同一般用糖水開出黎,高雄有分店,但只有台南老店先有冬瓜糖賣,可以跟佢份量返去自己煮,夏天雪櫃一定要有。







所長茶葉蛋必食,NT$12 一粒茶葉蛋去邊度搵,辣味唔係好辣㗎咋,有冬瓜茶旁身無有怕,同埋老闆真係警察所長黎㗎,可以花 d 時間睇下佢嘅故事。



邊食可以邊睇人地留言,神人都在民間啊。





如果有帶長輩或者小朋友,想食正餐 d 嘅正餐,又有位坐得舒舒服服的話,推薦大家試下錦霞樓,係老店阿霞飯店嘅分店,係傳統正宗台灣流水宴,搬入餐廳俾大家試下,有興趣記得預早同我地講幫你 book 檯,佢地每道菜份量亦有返咁上下,所以唔好喪叫,台灣人喜宴最重排場,預左大家打包攞走的。
推薦菜式 : 紅鱘米糕、招牌甜湯


如果大家嫌阿朗基太卡哇宜,又想體驗下台南慢活方式,窄門咖啡真係好適合文青們黎個 tea。



有圖有真相,應該唔洗問點解叫窄門啦下麻。

 

台南有唔少特色 cafe,等我地慢慢去發掘,我地咁玩其實只係走馬看花,真正體驗慢活,可能真係要響台南住返一年半載先有辦法。




仲有赤崁樓呀、孔廟呀、成功大學呀、百年老茶行呀、手工帆布袋專賣店呀、只要 NT$2 一串嘅地道小食黑輪呀咁,大家可以加減玩,總之就咁一睇就知,只會唔夠時間玩,唔會無野俾你玩,如果你去過台南覺得好悶無地方行,咁你可能需要一位導遊帶你玩,絕對同你自己四圍中係兩回事,一個價錢包車仲包埋個導遊俾你,真係物超所值啦,記得搵我地訂車喇。

艾笠墾丁 2 - 40人專業台灣包車服務, 免費行程安排, 可指定香港人導遊

HK Tel : 81700438
Email : info@iLoveKenting.com

Web : www.iLoveKenting.com




台南 - 市區景點一日遊行程 台南 - 市區景點一日遊行程 Reviewed by Unknown on 下午7:54:00 Rating: 5

沒有留言