台中 - 溪頭妖怪村 + 紫南宮求發財金


好多朋友話去台中玩,其實都唔係玩台中,好多大景點都係響南投縣,例如清境、日月潭等等。雖然你就算同人講話去南投都無人知你去邊,但南投縣話晒都叫做台灣第二大嘅縣,所以淨係留中部玩就已經有排玩了。妖怪村係南投縣溪頭大目標大景點,除左工作之外,我哋自己一家幾乎每年至少都要去一次,因為要去紫南宮拜神,咁就順便一次過介紹埋俾大家睇睇。



雖然話南投係台中隔離,但唔好睇小咗台灣,同香港比南投大概有四個香港咁大到啦。假設從台中火車站出發,到妖怪村大概 1.5Hrs 車程左右,紫南宮順路,但係響高速公路口嘅另一邊。


落左高速公路之後沿指示一直往山上面走,見到兩邊都停晒車就知到喇,都係一樣車位難求,要好似我咁停正門口真係要去買張樂透。山邊停車睇住跌落渠,上落車亦要非常小心。落山記得用低速檔。


行程按排就要睇大家時間點就喇,妖怪村其實係明山森林會館酒店其中一部份,所以可以安排時間住一晚啊,房價同一般酒店差唔多,HK$2000/night 左右。



妖怪村係免費對外開放的,所以唔洗擔心,唔係房客都可以四圍行下影下相,暑假酒店會攪『魔神祭』,夜晚有活動好熱鬧的。





妖怪村範圍唔算好大,但係幾多野行,小朋友又玩得開心,山上天氣一般比較涼啊,帶小朋友的話要預先準備。






裡面賣 d 野都幾得意架,唔買都可以玩餐死。



以前黑色包裝勁好食嘅妖怪麵已成絕版,依家只有噴射麵,最後無買唔知好唔好食,留返俾你地試下。



每日仲有新鮮出爐麵包食添,撞啱時間亦值得一試,村內仲有幾間餐廳,不過都係一般般,為醫肚而食 OK。


呢張打卡相係必影位,間鋪仔都有好多新奇野睇架。


例如紫色嘅椰菜花咁。



當然仲有好多唔等洗野賣啦,平平地買返去塞住同事把口都唔錯㗎。


繼續向森林方向行可以到林森會館嘅小木屋住宿區,環境唔錯架。



不過夜晚應該會有 d 面青。妖怪村再上去就係好出名嘅忘憂森林,要繼續楂車上去的,車亦不能直達,要駁腳行一段路,建議預先睇清楚天氣情況再上去,因為天色一暗準備不足就頭痕喇。


跟住原路落返山,過去紫南宮拜神,唔係誇張,真係幾乎全台灣做生意嘅人都會黎拜,所以無論幾時黎都香火鼎盛,仲有得求發財金添,現兜兜新台幣俾你㗎。


黎台灣玩不妨留意下,好多商鋪都會放呢隻金雞㗎,想帶返去唔係俾錢就得,要去問聖杯睇下有無計先俾帶走,有唔明就問廟祝公啦。


借發財金類似我地同觀音借庫咁,不過就無億億聲咁借,通常係你講個銀碼出黎要借幾多,舉個例要借 NT$600,咁佢真係俾 NT$600 你帶走,下年黎還就一定要還多於 NT$600,條數係咁計之餘仲唔怕你走數添,黎借得嘅就信,信得嘅就唔敢唔還㗎喇,穩賺。咁大家又排隊摸隻雞做咩呢?都係 d 意頭野啦,認真 d 仲有口訣要唸添架,佢旁邊有說明。



仲有好多花臣野,都離唔開金色同雞,台灣係個好傳統嘅地方,初一十五 5星級酒店都照樣響大門口開檀拜神的,入鄉隨俗,信唔信都好都要尊重下人地文化,好奇可以禮貌地問,台灣人亦好樂意答你。台灣 d 廟應該同七仔差唔多多,五步一小廟十步一大廟,各有唔同功用,中部地區最有名就係紫南宮,想了解一下台灣文化就值得去睇下,做廟做到個停車場大過大球場,仲起個六星級公廁俾大家用,有時間真係要去拜訪下㗎。

艾笠墾丁 2 - 40人專業台灣包車服務, 免費行程安排, 可指定香港人導遊

HK Tel : 81700438
Email : info@iLoveKenting.com

Web : www.iLoveKenting.com



台中 - 溪頭妖怪村 + 紫南宮求發財金 台中 - 溪頭妖怪村 + 紫南宮求發財金 Reviewed by Unknown on 上午12:20:00 Rating: 5

沒有留言