冬天攻略 - 臺灣黑熊過冬篇


臺灣黑熊係亞洲黑熊亞種,心口有個白色 V 字,非常好認。眾所周知熊嘅習性,過冬前會喪食積存脂肪,準備嚴寒冬季要扎炮,所以以下落黎要講嘅,係全部同臺灣黑熊無關嘅行程,但建議大家同黑熊一樣喪食黎過冬,不喜勿插,些些。




臺灣出產水果好多,要食就要分時令,冬天梗係去採草莓啦,苗粟大湖草莓係最出名,全世界草莓品種有 600幾種,臺灣種嘅係用日本引進嘅豐香草莓改良而成,又甜又多汁,肉地實淨 d,今年收到風原來高雄都有喇,我地三寶妹最鍾意草莓,梗係要去反下啦。



由於上個禮拜都落雨轉涼,所以快地濕滯 d,終點前 200米仲有積水添,不過一場黎到,你睇我個女開心到,話唔玩點收到科,所以媽咪極度唔願意下著水鞋落場。



呢個草莓農場真係唔錯,有齊架生,小朋友用嘅細鉸剪都有,小朋友水鞋又有,草莓都好靚好新鮮,無話爛容容咁,地方又夠大,唔洗人逼人真係無得頂,咁當然天氣好先去就更完美啦。



小朋友自己落手落腳採集真係好開心架,免入場費,採幾多磅重計錢,呢度消費 NT$260,比生果檔買貴少少,喂大佬咁人地都要搵食架麻,梗要賺你多少,開心無價,自己剪完草莓仲有草莓雪糕食添。

特別一提大家,黎呢一類型體驗農場玩,請把握機會教育小朋友尊重農夫血汗成果,盡量唔好破壞農作物,輕手 d 睇真 d 先好剪,萬一剪中爛野都請認命,因為係自己揀嘅,無得怨人,同揀男友一樣阿女(揀錯都剪左佢先)。



剪完草莓跟住去左可可園食朱古力,聽講新鮮可可有抗氧化功用,最近覺得自己氧化得好緊要,所以專登黎試下。除左抗氧化,朱古力其實有輕微亢奮作用,傳聞仲話會令人有戀愛嘅感覺添,所以情人節要送朱古力囉。


屏東最近又係一窩蜂種可可,好幾個地方都有類似野玩,除左可以坐低 tea 之外,仲有 DIY 行程可以玩,不過就梗係要先預約啦。



其實我比較鍾意 70%以上純朱古力,不過櫃檯個阿姐猛 sell,咁又即管試下佢地嘅生巧克力,唔太甜還可以,不過我都係鍾意 70% 多 d。



坐低飲杯熱可可,好濃好香,一壺份量夠兩三個人飲,仲有試佢個巧克力布甸,合格唔差但無驚喜。當日因為又開始落雨喇,所以無參加 DIY 行程,有參觀過佢地環境,硬件設施唔錯,但軟件配套仲有進步空間,可能阿姐 sell 唔中我想要嘅野,我自己條氣頂住啦,哈。高雄去墾丁行山線順路會經過,買 d 朱古力返去食都 ok 嘅。



跟住就唔得了喇,冬天就梗係要打邊爐啦,呢間新園牛肉爐專食手切本地牛,好食到喊呀,真心誠意推薦。



睇落好似好簡單,食過你就知佢猛料,我老婆唔太食肉,但次次都主動追加,每塊牛肉都係手切架,切嘅方法都好特別,留心睇其實佢係一塊厚切再中間補一刀但唔切斷佢,每塊都切得好平均勁過庖丁解牛呀,煮嘅時候應該唔洗講啦,唔見紅就食得架喇。我自己好鍾意食羊,所以叫咗碟羊肉,唔係唔好食,但真係牛肉好食 d,要食羊返高雄有羊肉爐仲正。



個湯底無得揀,好似清湯咁但係好夠味的,味道岩岩好唔會蓋過牛肉嘅鮮味,睇返都覺肚餓,真係唔講得笑。



價錢響臺灣消費唔算平,但真係一試難忘,值得襟定錢黎,當然如果用香港嘅消費黎比較,直程係超值啦,營業時間有中場休息,落機睇住時間喇。




真係手切唔係講笑架,所以佢中場唔休息唔掂呀,切幾耐先夠一碟呀,唔夠五分鐘我就清咗啦。



仲有其他火鍋料都唔馬虎架,響雪櫃自己攞,呢盆野就係臺灣人好鍾意食嘅米血糕喇,我接受唔到,你地可以試下。



佢個砂鍋魚頭都好似好堅,不過佢落場喇,我食唔切,阻人收工係死罪,所以我閃先,下次再黎試。

只要心中有熊,由朝食到晚係無問題的,我又計劃緊下禮拜去浸泥溫泉食溪蝦同土雞,又想食薑母鴨同燒酒雞,要好好把握呢一次寒流,製造多 d 脂肪,咁就可以完成我嘅心願,揸電單車衝上武嶺睇雪喇。BTW  如果大家真係想睇臺灣黑熊,奇美博物館有隻標本,高雄壽山動物園有隻仲在生嘅響度,大家喪食完之後去同黑熊合照,當堂覺得自己又有 qouta 再食過,所以大家放膽食啦。下禮拜我再同你講溫泉區有咩好野食,嘿嘿嘿。



艾笠墾丁 2 - 40人專業台灣包車服務, 免費行程安排, 可指定香港人導遊

HK Tel : 81700438
Email : info@iLoveKenting.com

Web : www.iLoveKenting.com






冬天攻略 - 臺灣黑熊過冬篇 冬天攻略 - 臺灣黑熊過冬篇 Reviewed by Unknown on 上午2:17:00 Rating: 5

沒有留言