台中 - 南投賞楓秘境奧萬大


本來呢條路線係諗住加入清境行程裡面的,因為如果我哋要上清境,基本上係同一條路,直上就係清境再上就係武嶺,中間轉入另一條山路就係奧萬大喇,沿途山路已經有難度,絕對唔適合自駕,但風景一流,沿萬大水庫可以遠眺清境一大堆民宿,亦可以睇到日治時期日本人響台灣嘅偉大建設。不過到奧萬大旅客中心大家就要落車改用行架喇,吊橋風景無敵靚,如果玩埋航拍真係無得頂,亦係賞楓秘景,要行幾耐呢?一來一回我行左 3Hrs,上落山樓梯山路都有,個人評級為難度三星,唔行唔知身體好。



每次有旅客問中部行程,九成都會去清境,但係大家可能太睇小呢條路,其實山區天氣變化大,中午過後一般都會起霧,亦有機會落毛毛雨,能見度低,加埋天雨路滑,未計唔守規矩嘅逆線扒頭同埋拓海運菜車,通常都係有經驗嘅駕駛者先知有幾驚,唔知驚嘅先係最危險。有圖有真相,相中係七月份下午一點時嘅武嶺。所以好多人問行程都話想即日來回,台中機場直上清境行一行又衝返落山住台中,坦白講我哋真係無本事接,因為我哋想平安返屋企,安全第一,都係排個安全嘅行程玩啦,日數唔夠就下次囉。再講咁樣玩,你超過一半時間都係坐車,仲要係山路,如果可以(即係前面無大巴)我揸得快你又會暈,揸得慢你又以為我揼波鐘,好不容易上到山,行一行都未睇清楚係霧定係花就趕住走喇,毫無品質可言,最後一般都係不歡而散,無下次,對我地前線工作者黎講更加係吃力不討好。當然每個人旅遊習慣唔同,都係嗰句最緊要係啱玩啦,我哋排行程都係好主觀,但係呢 d 路線我哋都係自己行過玩過先放出黎,所以安全考量係值得參考,

言歸正傳,咁奧萬大應該點玩呢?由於香港直飛台中一般都係中午點幾鐘先到,硬住頭皮上山就撞正起霧,我哋梗係建議你住一晚台中先啦,行下夜市玩下市區行程先,可以參考下台中觀光局請我地排嘅台中行程。
http://ilovekenting.blogspot.tw/2015/02/blog-post.html




大家養足精神第二朝早 d 出發,仲有時間玩埋沿途景點添,好似寶島時代村都幾得意架。


跟住就可以上山,車程約 2Hrs,山區食飯就無咩選擇,奧萬大裡面得一間餐廳,我地可以先幫你訂餐,食少少野先出發行山。相中就係萬大水庫,遠處山頂 d 屋仔就係清境喇。都係嗰句 『好近啫,翻過呢兩座山就到!』


清境包車

未出發先興奮,有親子路線去睇瀑布,來回約 1Hr。我係為吊橋而黎,梗係要去攻頂啦。


清境包車

入口處無咩驚險場面,生態池好多蛙叫但見唔到蛙,部落有好多小朋友用呢度嘅木造小提琴,值得參觀一下。


清境包車

見到呢個牌就知到入口喇,除左提供大家量力而為,亦有提醒要注意天色,太晏就唔好入山喇,搵自己黎攪仲攪到人添,奧萬大係國家森林遊樂區,可以預約導覽人員帶你地行的,有需要可以預先同我地講。


清境包車

好一個好漢坡,因為到目前為止都係平路,心諗你嚇鬼咩,照行。


清境包車

清境包車

清境包車

跟住一路都係落樓梯,我去嘅時候未係旺季亦係平日,沿途耐不耐都會遇到旅客,因為滾落山我最快,扒左幾個人頭就沾沾自喜,仲見到好幾個回頭嘅旅客面都青埋坐響樓梯,心諗人地門口咁大個牌,話左你聽扮勁無錢淨㗎啦。跟住有上山路段,開始有 d 莫氣,大概行左一個鐘多 d,見到個牌話仲有 850公尺, Yeah~ 近喇近喇。


清境包車

經過一輪上斜,體力消耗比較快,大部份旅客都會停留觀鳥平台休息,回一回氣再上,你睇~ 見到吊橋喇,翻過呢座山就到喇。


清境包車

奧萬大好多楓葉架,十一月開始最靚,我十月初去未見起色。


清境包車

抖咗一抖就向吊橋出發,一轉彎只見到樓梯,見唔到頂⋯⋯


清境包車

撐左大概 15-20mins 先到頂,上到去見到呢堆野真係爆左一個字出黎,我唔信有人玩,你估個個都係甄子丹咩,頂你起張凳黎坐下實際 d 丫。


清境包車


清境包車

之後都係平路,可以回一回氣,限人數 110人行架咋,記得數住人頭呀。雖然無乜人》


清境包車

清境包車

清境包車

清境包車

吊橋景色非常靚,亦好穩陣唔洗面青,但係吊橋中間好大風,山區天氣亦比較涼,行到一身汗,俾佢吹一吹有 d 凍添,對面成山都係楓葉,有涼亭可以休息,吹吹風煮返杯咖啡飲下,坐返夠本先返轉頭。我下次去一定帶航拍機去,真係無敵靚,行到抽筋都值得。


清境包車

清境包車
建議大家有興趣的話最好預約導覽員一齊去啦,沿途有個照應之餘仲好多野聽好多野學,因為路段真係有難度,如果要兼顧做司機,我就唔太建議陪你地行喇,山路又比較費神,所以我地可以先安排國家風景區嘅導覽人員陪大家玩。


清境包車

之後返轉頭就梗係知道錯啦,接近入口處嘅地方變左上樓梯丫麻,水又飲晒,面都青埋坐響樓梯抖左幾轉,返到去腳都軟埋呀,不過我見好多小學五六年班嘅小朋友一齊行,台灣人真係堅,一般香港旅客行完鵝鑾鼻燈塔就跪低喇,話要搵地方坐低飲杯野先,我個女兩歲就同媽咪陪外婆同阿嫲去睇瀑布,自己行足 1Hr,上車就梗係昏迷左啦,不過都估唔到佢行到咁耐,小朋友都係放養比較好,大家有行開山的話值得行奧萬大呀,跟住 book 返晚溫泉酒店泡個湯,幾梳肝,第三日先上清境清清草原同武嶺,住唔住清境就睇之後行程同想唔想睇日出喇,都一樣啦,有日期人數我地可以幫你排排,大家討論下,啱玩咪行囉,就係咁簡單。


艾笠墾丁 2 - 40人專業台灣包車服務, 免費行程安排, 可指定香港人導遊

HK Tel : 81700438

Email : info@iLoveKenting.com

Web : www.iLoveKenting.com




台中 - 南投賞楓秘境奧萬大 台中 - 南投賞楓秘境奧萬大 Reviewed by Unknown on 下午1:56:00 Rating: 5

沒有留言