屏東 - 親子朱古力 DIY


我地黎台灣南部玩,好多人大目標都係墾丁,但其實墾丁只係屏東裡面其中一條街我地從高雄出發,係要穿過整個屏東縣先會到墾丁架,而屏東係台灣第五大縣,大家白白坐 120km 路程會唔會錯過左 d 咩呢?


所以我地一般都建議大家順路玩埋屏東先到墾丁,包足司機一日車,大家都唔洗趕,自然可以用安全車速陪大家慢慢玩大家暑假帶埋細路黎玩嘅,要小朋友坐定定兩個鐘,大人同小朋友都辛苦,大家經過屏東可以帶小朋友去巧克力農場,體驗下巧克力 DIY,有野俾細路玩下食下先再出發,值得諗諗佢架



屏東係個好得意嘅地方,雖然鄉下,但可以話係臥虎藏龍,慢慢掘下其實又幾多野值得玩,呢個可可園係我地屏東山線順路行程,D 個 IY 再去食 "曼聯" 豬腳最 fit

最新屏東行程推介
http://ilovekenting.blogspot.tw/2015/01/blog-post.html




開放式工場俾大家睇清楚晒佢地朱古力生產過程,佢地亦會有解說講解點樣從可可果變成我地食嘅朱古力,有野玩有野食有野學



呢個就係可可喇,唔黎我都唔知原來可可樹係咁矮架喎



裡面朱古力產品選擇好多,夏日炎炎梗係食個雪糕飲杯冰沙先再傾啦



一開波就講左我地係為 DIY 而黎,有時段之分,唔洗擔心,附近好多景點可以玩,時間容易就




入去櫃台報名俾錢,DIY 體驗每位 NT$200仲可以試食佢地自己生產嘅朱古力,100% 嘅朱古力唔係隨便食到,但我份人都唔係咁隨便, 75% 我最乃,個人覺得係 Godiva 等級的




如果你同我一樣唔知點揀,佢地名碼實價 list 晒出黎,亦可以好唔客氣地每款了 d 黎試下,真材實料值得支持


咁當然好多時都唔係我可以揀架啦,你睇佢已經揀好左喇,俾錢啦去



攪完一輪終於黎到戲肉喇,兩個坐定定聽下應該點玩先



唔洗講我梗係平日黎啦,老闆俾面專登開場俾我地玩,平時佢地要有一定人數先開 show 架



一開始小朋友當然要大人協助啦,第一樣我地要做嘅係朱古力餅




之後姐姐就自己黎囉,佢好專心咁自己完成作品,我地想幫都唔俾,條頸有我咁上下硬


仲可以邊整邊偷食,人生啊~


阿 B 就醒喇,專心食,完全無 Do 過任何野



最後都得到媽咪 DIY 嘅作品


姐姐做完餅乾,已經開始做 free style 朱古力了,過程中充份表現出自己個性,都好嘅,小朋友唔應該俾人框住,開心完成自己心裡面想要嘅作品,咁先夠 Art



睇得出佢地好有做 DIY 經驗,全程好用心講解,遇到好似我女咁反叛嘅細路,都鼓勵佢用自己方式完成小朋友開開心心攞住自己作品返去,爸爸媽媽仲有得食添,NT$200 真係超值,DIY 裡面用嘅黑朱古力都係 75% 純朱古力黎所以小朋友淨係負責整嘅者,留返俾大人食好 d大家暑假黎玩可以帶小朋友黎體驗下,希望大家都一樣玩得開心


艾笠墾丁 2 - 40人專業台灣包車服務, 免費行程安排, 可指定香港人導遊

HK Tel : 81700438

Email : info@iLoveKenting.com

Web : www.iLoveKenting.com




屏東 - 親子朱古力 DIY 屏東 - 親子朱古力 DIY Reviewed by Unknown on 下午11:11:00 Rating: 5

沒有留言