屏東 - 泰國過泰國的泰國菜


我成日都話無理由飛黎台灣食泰國菜,我依家真係搵到理由喇,呢間野泰國過去泰國食泰國菜呀,據老闆所講,佢地本身係做泰國貿易生意,所以專程從泰國運左一座傳統泰式高腳屋返黎台灣自己故鄉屏東,等大家唔洗咁遠水路去泰國,去屏東就可以食到泰國菜之餘,連環境氣氛同氣溫都做到同泰國一樣,簡直係天才呀大佬




先唔講泰唔泰式,淨係庭園餐廳已經夠好 hea,小橋流水 live band 又盛要咩都有,仲有唔少影相位俾大家 selfie 打卡添。


主打除左高腳屋,仲有一間間小木屋適合三五成群,個個好人嗰 d 黎玩。


連免仔都黎食泰國菜,你睇幾咁 pure。


如果黎自長洲嘅賓客,因為人數眾多,可以坐柴房,一樣夠坐。


入園要俾 NT$100,可全抵消費,細路免費,餐點價錢非常合理,呢點真係有 d 意外,用餐時間 2.5hrs,夠晒皮啦。



大推月亮蝦餅,中間蝦肉漿真材實料,口感扎實,仲保留無打爛嘅原蝦肉令口感更豐富,個汁同外面食嘅都唔同,酸味唔太重,可以食到蝦味,辣味夠但唔係化學辣,真心正。


另外呢碟唔係炒飯黎,係打拋肉,cp 值極高,小辣對我黎講都係辣左 d,不過就係天口焮先要食辣黎刺激下我苦悶嘅人生,當場食多左碗飯。


正所謂扮勁無錢淨,好似我呢 d 唔食得辣嘅人去食泰國菜咁就最易俾人伏喇,好彩老闆真係一等一好人,杯野飲 d 冰唔大粒,條飲管又唔粗,第一次食泰國菜飲一杯野可以出到門口。

大家黎玩高雄出發去墾丁,順路就玩埋屏東喇,呢間野係我地屏東山線順路行程,如果唔想食豬腳,不妨考慮去埋泰國玩,我為左配合主題都 cosplay Tony Jaa 去食架,我 d 膚色仲黑過佢 d 員工,可惜帶住兩個細,無辦法開懷咁食同埋影多幾張相食物環境都有水準,值得推薦,其他菜留返俾大家親自品評喇

最新屏東行程推介
http://ilovekenting.blogspot.tw/2015/01/blog-post.html


艾笠墾丁 2 - 40人專業台灣包車服務, 免費行程安排, 可指定香港人導遊


HK Tel : 81700438

Email : info@iLoveKenting.com

Web : www.iLoveKenting.com




屏東 - 泰國過泰國的泰國菜 屏東 - 泰國過泰國的泰國菜 Reviewed by Unknown on 下午5:35:00 Rating: 5

沒有留言