高雄 - 傳統福州麵線親子 DIY

黎台灣個個都話要食阿宗麵線,但其實麵線係乜,好多人包括我自己都唔知究竟係乜黎,直至我地參加左呢個麵線 DIY,除左有得食有得玩,其實仲對呢門手藝更有認識,同時亦非常欣賞老闆嘅用心。
原來目前全世界只有三個地方有手工做麵線,分別係台灣、日本同埋中國,潘老闆已經係台灣最年青嘅師傅,對上已經係超過六十歲喇,即係話呢個行業有廿幾年真空期。點解會咁呢? 好明顯就係大家都傾向機器量產,賺錢優先啦,仲同你慢慢搓咩。所以我地先特登要帶小朋友黎體驗一下,一黎希望佢地知道食物得來不易,要好好珍惜,同埋想佢地都對傳統手藝多 d 認識,唔一定要做師傅,但至少識得尊重傳統手藝,唔好等佢白白流失。 


姐姐最鍾意 DIY,平時媽咪做餅乾嘅時侯最興響旁邊攪攪震,今次聽到話同佢黎 DIY,成個禮拜都好聽話,對爸爸媽媽黎講真係賺左。 


一開閘嘅時候梗係最興奮啦,姐姐細佬有理無理都叉隻手埋去先,大家都有洗乾淨手架,唔係都係自己受返架咋。 


攪到一手都係先開心,從小培訓,驚佢第時嫁唔出。 


跟住師傅指示,大家一步一步跟住做,其實真係要付出好大體力架,媽咪話好過去做 gym。 


小朋友好投入,不停將個麵團搓圓再撳扁,其實呢個程序要重覆好幾次先有效果,每個星期黎玩一次,保證同 bye bye 肉 say goodbye。 


在場小朋友個個都玩得好開心,場地安全又任你玩,去邊度搵。 


老闆都無渣流灘架,無冷場不停跟住佢做,整唔整到唔緊要,最緊要拋得下。 


付出過精神同汗水,返屋企真係食晒碗麵架。 


師傅話要知道自己造嘅麵團合唔合格,自己吹賬佢黎試下就知。 


你睇下我地個麵團吹到地球咁大就知係堅啦,不過只維持一秒左右就俾細佬篤爆左喇,哈哈。 


之後師傅即場示範,點樣將麵團變成麵條,呢檀野咁靚就梗係師傅整架啦。 


至於我地自己攪嘅呢,就似大腸麵線 d 大腸多 d,證明練拳唔練功,到老一場空呀。 



仲未掂架,不過因為我地做麵條已經斷左纜,跟手就要係方太教煮餸時間喇,師傅梗係知道你地鑊氣啦,一早準備好麵條示範,俾大家睇下麵條點樣變成麵線。 



由於時間關係,師傅幫大家準備好麵條俾大家體驗下造麵線最重要一環,就係拉麵線喇,有得玩梗係開心啦,但其實我地一拉,已經斷左好多喇,靠自己整真係要食麵粉都似。 


師傅仲教我地點樣睇麵線係咪手工造,純手工造嘅個頭係粗嘅,到中間個麵肚先係線咁幼,原來食麵線都要揀腩位黎食嘅,唔講真係唔知。 


你睇佢真係將條大腸拉到頭髮咁幼架,食起黎梗係有口感啦,如果要學成,我諗我有廿年唔洗返屋企架。 


成個體驗我覺得好好玩,小朋友又投入又有野學。造完麵老闆仲有互動遊戲俾小朋友玩,又有小禮物鼓勵,親子 DIY 都做足功課。至於大人體驗過之後,梗係跪低認輸啦,呢個 DIY 難度係六星架喂,不過佢唔係要打擊你,只係想俾大家知道,原來食碗阿宗麵線,以前嘅做法係花功夫嘅,真係塞錢入你袋架。完場前當然有老闆出產嘅手工麵線可以買返屋企自己煮啦,有晒 menu 教你煮,跟住時間睇火就得,買一大抽返去厄下外母話自己造幾有 face,仲要一舊水台仔埋單,真係唔怪得無人學,攪成朝幾條友買寶礦力飲都唔止。我有問老闆可唔可以帶旅客黎體驗,因為平時佢要夠廿人先開 show 架,老闆話見我咁落力,實幫我攪咁話,大家黎高雄玩,有興趣就要早預約喇,大人 NT$200,小朋友 NT$100。


艾笠墾丁 2 - 40人專業台灣包車服務, 免費行程安排, 可指定香港人導遊 

HK Tel : 81700438
WhatsApp : +886987913818
Email : info@iLoveKenting.com 
Web : www.iLoveKenting.com
Facebook : http://www.facebook.com/iLovekentingHK
高雄 - 傳統福州麵線親子 DIY 高雄 - 傳統福州麵線親子 DIY Reviewed by Unknown on 下午3:41:00 Rating: 5

沒有留言