墾丁 - 秋季大旅行之牡丹深度遊路線


其實聖誕都黎喇不過墾丁嘅天氣只可以算係秋天,今年 11 月都未著過長袖衫,不過早晚溫差大,一日落就有風,所以呢個時侯黎玩,外套要跟身。日頭有太陽嘅時侯接近 30 度,但有風吹下好舒服,一年裡面呢段時間係最適合玩牡丹線架喇,留都留返依家先同大家介紹啦



呢條路線我花左好多時間去玩,距離墾丁比較遠,一來一回都成百幾公里路程架,好多地方真係極少人到,就係因為無人,所以先吸引到我,有 d 地方需要行路,有山路有樓梯,按自己能力同興趣加減玩,如果想體驗,大家要有所準備啊




從墾丁出發到四重溪大約 40-50mins 車程,接近溫泉區附近有個專業馬場,架生同馬都有質素,大人細路都可以體驗,可以騎馬過四重溪,野外騎馬體驗唔係四圍有得玩架



跟住上去四重溪溫泉區,如果大家有諗住行,記得響呢度補給一下,之後就真係連 7 仔都無架喇



四重溪係台灣四大溫泉之一,溫泉區有好多溫泉旅館,可以住宿或齋浸亦得,一般建議浸完就行喇,因為溫泉區食野選擇比較少,夜市當然亦欠奉啦。除左收費嘅溫泉旅館,仲有免費嘅大眾浴場,有公廁 feeel,想體驗亦可入去觀摩一下,哈哈



最近政府有推四重溪溫泉區,開始有 d 建設,不過整下停下到依家都未正式開放



浸溫泉前可以黎行個圈先,夜晚行都唔錯,不過因為未正式開放,古惑的燈係睇心情而開的



點解會係神社唔係廟呢? 因為台灣大部份溫泉區都係日本人開發架,所以咪要整神社囉



呢邊新起嘅大眾溫泉池就靚仔好多喇,不過唔好除褲住,係浸腳架咋,唔好用黎洗面呀,仲有水溫唔低的,唔好太衝動



平時真係完全無人黎,不過個人道德問題,洗左先浸、洗左先浸、洗左先浸



附近有間溫泉小學,到此一遊都幾好玩架



我響未開嘅旅客服務中心昅到有單車放響裡面,我估佢地應該係借或租俾旅客用的,最近亦發現好多 "單車祕境" 指示牌,所以心癢癢要去尋幽探祕一下結果沿指示一路行到呢度,意思應該係叫我回頭啦,但係我咩都未睇過喎,條路仲爛到裂晒,好彩我無聽佢點踩車入去者,頂你



成個祕境係得呢條小路吸引到我,一路通入山唔知去邊,有朝一日等我換左四驅車帶埋穿雲箭先再入去挑戰。 PS. 呢條路應該唔係單車祕境路線呀下,踩車唔好挑戰喇,我柞私家車都唔敢入去呀,哈哈



過左溫泉區就算係深度遊路線了,何謂深度遊呢? 即係有返咁上下深架,一般旅客唔明有咩咁好玩。旅遊業前輩教落景點好唔好玩靠導遊一張咀,風景靚唔靚就靠旅客一雙腿喇。有投入過有付出過,自然懂得享受箇中樂趣,靠人地講幾靚幾好玩幾好味都係人地嘅主觀睇法,自己親身去感受先作得準啊你睇相中唔係橋黎架,係樓梯,石門古戰場就響上面,自己去感受下值唔值得玩



上面有個碑,因為歷史因素碑上嘅文字同想紀念嘅事都有轉變,原本諗住到此一 chok 自 high 下就算,估唔到呢個 view 會成為歷史了執 keyboard 時岩岩睇到新聞,政府響無預警下將相中還我河山等字拆晒,新嘅要放咩上去未知,反正諗起就拆左先,之後會唔會變成歡迎自由行等字句,就讓我們一直看下去


爬咁高上黎風景更係更上一層樓啦,可以遠眺四重溪溫泉區,唔算大景但有付出過覺得好爽


繼續向山上行,會到達牡丹原住民部落,同其他原住民部落一樣,歡迎大家去玩,但無話開放觀光。咁即係點?! 即係去朋友屋企玩,朋友當然歡迎,但唔會無啦啦叫你朋友換套西裝出黎俾你影相掛,互相尊重係個非常值得玩嘅地方,每個部落都有自己故事同文化特色,運氣好仲可能有好野食添


一路玩過去有牡丹水庫,附近有唔少原住民店鋪可以行下同老闆吹下水。跟住俾我見到呢個牌,未去過又去探下路,著住 GPS 一路片入山,期待睇下有無新發現


結果又乃野,去到個遺址其實無咩遺留低,哈哈個介紹牌都曬到甩晒色


鄉長有好有心,山卡啦都立個碑留個名,不過真係無野睇,仲要條山路唔短的,好耐無試過響山玩得咁開心,睇地圖其實我翻過呢座山係可以通去另一面我要去嘅地方,好想衝過去行下,不過會錯過左今次想去嘅重點,時間有限所以決定走回頭路落返水庫,照原定路線繼續玩


牡丹國小門口好靚,如果唔係上堂時間,大家可以入去行下的


部落裡面嘅小學都好有原住民色彩,原來唔覺唔覺已經上左 290 公尺嘅山


彩虹樓梯好有 feel,係必到嘅影相打卡位,可惜當日無 model 影,自己 chok 又驚俾小學生打


對面有舊咁嘅野都幾得意,唔知用黎做咩,上去時都淆淆地,但原來出乎意料咁穩陣,哈哈

跟住往環島有名嘅壽卡方向行,會經過東源濕地,感覺係個好有靈氣嘅地方

我地要睇野薑花的話就係黎呢度睇架喇,我去當日只有少量花開,但真係好靚,係個吸收日月精華嘅好地方


有興趣的話可以去搵當地導覽帶大家行,我地就算再八,都唔會比當地人熟悉呢個地方,跟佢地玩又有故仔聽,亦真正帶動到當地旅遊業,個人認為係個深度遊嘅完美玩法。行完濕地可以繼續去壽卡進發,路係可以通去台東,所以係環島人必到打卡位,如果你係踩單車的話,絕對會畢生難忘,揸車就無乜 feel 喇,所以我一般都回頭返牡丹玩



之後會經過旭海溫泉,水質唔係特別靚,但政府整理好之後,俾返原住民朋友管理,收費大眾化,設備亦唔錯,黎露營認真棧


今次重點係要黎潘朵拉,小小一間士多仔,亦唔係特別好食,但很有意思,老闆係個好有故事嘅人,唔少環島嘅朋友會黎打工換宿,店內亦有好多小朋友係老闆照顧的,我地響度食一餐,足夠佢地幾個人食飽,同過我去玩嘅朋友都知我風格從不強逼消費,但今次例外,大家黎度唔理你,水我都焗你買支先準走,哈哈


d 仔仔女女都好生性,會主動幫手準備餐飲


愛心爆棚,牛肉麵好重料,仲有特調咖啡值得一試,因為有加小米酒的,最後留到返屋企先飲,哈哈


食飽就要消耗下喇,旭海草原非常正,但請準備行山心情同裝備,我第一次去嗰時著牛仔褲,帶晒相機腳架去,一路行一路俾人問,唔係問侯我,只係驚我頂唔順者,哈哈


沿途風景無敵,面對太平洋,天氣好的話可以睇到蘭嶼同綠島,一分錢一分貨,同龍磐公園個景又係唔同等級,我影相差無辦法影俾你睇,親身感受過你就知台灣有幾靚。來回唔到 10km,其實難度唔高,睇到牡丹灣風景,亦係個睇日出嘅好地方



跟住落返山到海邊,旭海有個灘,全部都係鵝卵石,成個海岸線都係,我每次黎都響海邊坐好耐,夏天可以帶隻蛋黎煎,呢個天氣真係岩岩好,又係環島人必到打卡位,附近仲係好出名嘅阿朗壹古道入口添


超級舒服嘅地方,堆石頭有好多唔同講法,但我自己就純綷堆過癮,小朋友黎飛石仔都夠玩一日喇,唔夠皮可以留響度飛,飛一年都飛唔晒,如果戶口 d 錢好似呢度 d 石咁就好囉,許願先許願先


跟住落黎就係港仔沙漠喇,成個沙漠都係海沙黎架,水清沙幼踩落去好舒服架,以前一直都俾人霸左黎玩吉普車,依家政府禁左,我覺得係好事,但同時當地人生計又有問題,當地人同政府相討緊結合生態旅遊方式俾大家玩,期待佢地新方向新玩法,可以保護到呢個地方,又可以維持返觀光旅遊工作


港仔之後就入山路,翻過去就係滿州喇,可以通返落恆春行程要玩一日都玩唔晒,要睇興趣加減玩,如果想浸溫泉亦可以掉轉玩,last 先去四重溪浸溫泉亦得以上路線每個景點都係影個門口咋,每個地方都有自己嘅故事,有心黎玩再同大家慢慢分享,美景留返俾大家自己去感受,希望大家都有收穫,好好去享受一個旅程,提多一提呢條路線夏天唔太適合,阿朗壹同南仁湖都要申請先入得,出發前先同我地夾一夾行程就 ok

艾笠墾丁 2 - 40人專業台灣包車服務, 免費行程安排, 可指定香港人導遊 

HK Tel : 81700438
WhatsApp : +886987913818
Email : info@iLoveKenting.com 
Web : www.iLoveKenting.com
Facebook : http://www.facebook.com/iLovekentingHK
墾丁 - 秋季大旅行之牡丹深度遊路線 墾丁 - 秋季大旅行之牡丹深度遊路線 Reviewed by Unknown on 下午5:26:00 Rating: 5

沒有留言