台南 - 都會公園 奇美博物館


呢個景點我真係期待咗好耐,每次從高速公路經過,好多人都會問呢度係咩黎。踏入 2015 年,奇美博物館終於響台南都會公園啟用喇,我無執輸搶第一批入場睇下,雖然館內唔俾影相,但係外面行下都已經夠理由帶相機去,最好帶埋腳架。目前都係採取預約制,想參觀博物館嘅朋友記得上網預約。




台南都會公園 (奇美博物館)
地址 : 台南市仁德區文華路二段66號
網站 : 奇美博物館展覽內容    網上預約
門票 : NT$200 (有導覽機租金 NT$100 按金 NT$500)

從高雄出發約 45mins 車程,都會公園全區佔 66 公頃,奇美博物館就係響都會公園裡面,由奇美實業耗資 15 億台幣興建,再捐贈俾台南市政府。咁奇美實業咩料咁巴閉呢,奇美瓣數其實好多,其中奇美電子係全世界第四大液晶面板廠,創辦人許文龍先生亦多才多藝,館中都係佢多年收集返黎嘅珍藏,其實小弟孤陋寡聞對許文龍先生跟本唔認識,不過參觀完奇美博物館之後真係大開眼界,好有興趣想多了解一下許先生。許文龍先生認為,一個國家強盛與否,取決於人民的文化素質和涵養,想提升國家在國際舞台的競爭力,應從文化藝術著手; 留給後代子孫的不是金錢,而是永續的自然生態及藝術人文資產,身體力行實現理念,實在敬佩到佢非常。



整個都會公園都以希臘式建築構成,就算無預約,淨係睇外面已經好有 feel,公園中間係一個人工湖,橋兩邊都係希臘神話中神像雕塑。


無錯,我就係未見過靚仔。


博物館本身就係一件藝術品,好難想像佢係一間私人博物館。


原來鴨係可以一次生咁多蛋。


證明唔止我一個人期待,平日黎都 full booking,整個一二月份都 full 晒,大家三月黎玩要快搶,台南首推必玩景點。 館內展覽嘅野係你想像唔到咁多,我地搶到第一輪免費入場,之後收費 NT$200,入去淨係睇自然館 d 動物標本已經值回票價,裡面有二千幾件標本係從美國一間執左笠嘅博物館嗰度一炮過買起佢再運返黎的,我問過裡面職員,佢話除非寫明係 "複製品",如果唔係全部都係堅野,你留心 d 睇下就知,真係九成九都係堅野黎,絕對值得睇 。另外兵器館亦嘆為觀止,展覽品都附有說明,順便對世界歷史補習一下。

許文龍先生本身好鍾意玩小提琴,千秋王子呀大佬,所以博物館內亦收藏好多樂器,大型到教堂裡面嗰 d 管風琴都有,唔睇真係走寶。奇美博物館另一賣點就係西洋藝術品,好多名畫、雕塑等大把有得睇,不過小弟淨係睇龍虎門同火影忍者,呢部份已經超出我認知範圍了,不過老闆 d 展品多到呢,係廁所門口都要擺滿架,銀器、鐘錶等都唔講得笑,總之一定要去睇係啦。

大家 book 左時間,可以早少少到,一黎可以影下相先,同埋裡面有紀念品賣,有特別郵票亦設有郵局,咁你知玩乜啦,仲有 cafe 可以飲杯野先入場添。



跟足有許願池,快 d 許返個願,希望我都可以有錢到攪間博物館,送俾市政府俾大家睇,耶。


燈光襯托下真係好有 feel,真係響門口影相都抵黎。



所以真係唔少人等天黑先黎架。



絕對係器材展無誤。



所以影還影,就唔好話太投入,雖然真係好 lum 下。



識影一定係影公園入口噴水池位,仲要等佢唔噴水先影,噴水嗰時真係無咁靚,死未。咁當然係兵家必爭之地啦,各施各法自己執生喇。

館內禁止攝影,所以我驚影衰香港人唔敢攞相機出黎。導覽機個人認為可有可無,第一梗係無廣東話聽啦,只有國語、英語同日語,租機前要揀定,無得中途轉機。第二我自己對藝術品興趣不大,導覽解說亦主要係藝術品,動物標本同武器都較少有導覽解說的。如果你係假日去的話 (放心,假期去都 ok,因為有限入場人數的。),有另一種解說方式選擇,都係要先租解說機的,只限假日分時段有志工現場解說,用解說機調頻收聽的。可能依家都係岩岩開,有部份官網資料,到現場可能會有小變動,都係去到現場問為準。最後提提大家,唔好踢拖行博物館啦,場內真係禁止攝影同飲食,亦唔好 V哇鬼叫,費事俾人以為你係陸客啦。

呢個景點我真係期待左好耐,行完絕對無失望,直程喜出望外添非常值得去行下,可能你同我一樣唔明究竟許老闆點賺咁多錢,咁有計攪咁多野返黎,不妨問下裡面職員,佢地有可能知點解,但又未必會話你知。淨係起呢壇野用左 15 億台仔,我好肯定裡面 d 野絕對唔止 15 億,有興趣記得預約,二樓有特別位飲咖啡,同埋有兒童區未開放,留返俾大家三月後黎慢慢玩。


艾笠墾丁 2 - 40人專業台灣包車服務, 免費行程安排, 可指定香港人導遊

HK Tel : 81700438
Email : info@iLoveKenting.com

Web : www.iLoveKenting.com







台南 - 都會公園 奇美博物館 台南 - 都會公園 奇美博物館 Reviewed by Unknown on 下午11:19:00 Rating: 5

沒有留言