屏東 - 屏東一日遊行程

大家黎墾丁玩左咁耐,唔知你地又知唔知其實墾丁只係屏東縣裡面一個小小嘅地方呢? 屏東係台灣第五大縣,咁大地方邊可能無野啱玩呀,大家從高雄出發要穿過整個屏東縣先可以到達最南嘅墾丁,中間會唔會錯過好多值得遊覽嘅地方呢? 不如我帶你地去睇睇屏東有無野啱大家玩啦。



其實大家都係飛高雄啦,之前帶大家去東港其實都係屏東黎架,不過屬於靠海地區嘅海線,今次同大家玩山線,不過屏東都真係好大,今次先同大家推薦一個可以玩完屏東先到墾丁嘅行程。如果大家太早到高雄又或者唔想行海線去東港食海鮮的話,真係值得玩下山線,一樣有好野食的。

高雄出發 > 心之和 Cheese Cake > 泗林步道 > 正宗萬鑾豬腳 > 紫心樓 (天空之橋) > 吾拉魯滋部落 (咖啡) > 萬金聖母殿 > 墾丁住宿

講就無用嘅,一齊睇下個路線啱唔啱玩啦。


第一站心之和 Cheese Cake,又係冠軍黎丫,從高雄機場出發到呢度約 45mins,逢星期一休息 。


一睇個牌就知好麥兜。


老闆識做生意,1:00pm 後先有單件餅賣,即係 1:00pm 前到至少要買一個,雖然唔係好大,不過 cheese cake 喎,真係食唔晒。


墾丁都係屬於屏東縣,所以天氣都差唔多,熱起上黎整杯雪糕都唔錯架。


外面有位坐,幾舒適,野生 cheese cake 梗係要即開即食架啦。


好明顯我地係比較強,費事同佢講,直接買一個。


雖然唔係好大個,不過最後都係要帶返屋企。


芝士味夠濃,軟硬度亦適中,cheese cake 黎講無挑剔,唯一美中不足係無野飲囉,乾哽有 d 困難。


有圖有真相,原來真係攞美國乳酪創意烘培冠軍,唔係散打王金腰帶。


雖然去玩就唔好提個肥字,不過食完 cheese cake 咁大鑊嘅野,都要做 d 野嘅,呢條路好靚,值得黎睇下。


其實條路係有車行架,影相唔好太投入,最好有朋友幫你睇車,安全第一啦。


成公里長嘅天然隧道,真係好靚,花時間黎感受下嗰種寧靜悠閒嘅感覺,絕對值得。


各位龍兄或者要影婚紗相,值得黎睇下,我自己覺得值 100分。


大家有做功課都知黎南部要食萬巒豬腳,萬巒並唔係踢波嗰個紅魔,係屏東一個地名,萬巒呢度嘅人都係靠腳搵食,豬腳街你又見過無? 同波鞋街類似,表面上好似好多你揀,其實底蘊裡都是同一條內褲的,咁要食邊間呢? 


FOLLOW~ ME~


識食梗係食海鴻啦,不過又唔係間間都係堅,反正我唔會點你架喇,坐啦。海鴻有咩咁利害呢?! 其實據稱海鴻亦唔係第一家做腳的,只係總統蔣經國先生黎過,所以,食啦。


一隻現劈段斤秤,一隻大概 NT$450-NT$590,我食左幾年,呢樣野我知價,哈。


亦有例牌,不過個人認為一隻比較抵玩,反正可以帶走,留黎宵夜啤啤佢無得頂架喎。亦有其他台灣菜,溫馨提示唔洗叫飯,整兩個蔬菜食下就好,一般都食唔晒,同埋去玩唔好一下食到 full 晒,去到邊食到邊先係皇道。


雖然話食萬巒豬腳個醬係重點,但係唔洗成碗下麻,有原因的,半自助式,小紙碟自己分,唔好問阿姐喇,一般出名到咁嘅鋪頭,都係九記服務的。


一般天書介紹嘅都係靠近墾丁海生館嗰間熊家萬巒豬腳,因為屏東真係極少外國旅客黎玩,不過我自稱南部小王子,梗係同大家玩得有深度 d 架啦,要食就食最好食嘅,要玩梗係玩最好玩架啦。


講返隻主腳,口味同熊家有咩分別呢,海鴻呢隻明顯地肉質較嫩,入口鬆化,但係相對肉無熊家咁濃味,即係無咁入味啦。表皮兩間不相百仲,一樣 Q (台灣潮語教室 : Q = 彈牙,啱啱識嘅台妹唔好諗住讚人 cute 呀,因住俾人衾呀)。醬料亦無熊家咁重蒜味,總括黎講我自己比較鍾意食海鴻,肉質我比較 like,熊家可能食得太多,總覺得口味太重,同檯亦鬥搶皮食,通常都淨返 d 肉,因為熊家要做到比較入味,相對口感比較柴皮,海鴻連肉都食埋,雖說無咁重味,但係有個醬其實剛剛好的呢。


手痕點左個客家豬肉食,意外驚喜,得。 不過同豬腳撞到應一應,人多先可以叫嘅 option。


龍鬚菜亦值得試,算係台灣野菜一種,唔係成日有得食的,南部水蓮菜亦唔錯,海邊有雨來菇(亦有個好詩意嘅名叫 : 情人的眼淚) 亦要一試。相中一粒粒嗰 d 叫樹子,台灣南部好常用黎煮野食,微酸幾開胃架,蒸魚炒菜最常用到,只食皮有核的,黎台灣就試下台式煮法啦。


食飽指定動作,阿姐麻煩你打包攞走,些些。


食飽散步行下豬腳街,萬巒旅遊區都係以豬腳街為中心,都算係國腳級架。


只要你準備好旅遊心情,一定會搵到值得旅遊嘅理由,絲瓜布呢度買就啱架喇,返市區都有,唔係呢個價錢者,尋寶都要睇你識唔識貨呢。


又話玩山線,咁梗係會上山啦,路況還可以,不過安全車速下,上山約 40-50mins。


行咁遠為左乜,就係為左黎紫心樓嘅呢條橋,叫做天空之橋,一覽整個屏東風景,天氣好仲見到高雄 85 大樓添。


一入門口就會發現,老闆係個對稱建築迷,環境亦好用心整理,水池角落,停車場規劃到地上碎石,睇得出有用心整理,所以到門口我已經滿心期待了。


老闆娘熱情地引領我地參觀,真係太有心,一入去見到唔係講笑的,上到山先知原來咁多人。


環境舒適,好重要所以講三次,整理得好乾淨好用心,我老蓮咁遠走上山,梗係同你講 feel 啦,感覺真係好重要,值得推薦。


天空之橋,are you ready~ 


依,比想像中穩陣好多喎,哈。我仲跳左幾野,safe。 (當然係即時俾人丙啦,哈)


無敵靚景,可惜天公不造美,俾我一個再黎玩嘅理由,i'll be back~


好明顯我係俾佢丙架啦,你睇佢幾面青,哈。


對稱建築迷無誤,久仰久仰。


之後老闆娘帶我地到 VIP 區開開眼界,因為佢地有住宿區的,部份地方亦只開放俾房客使用,所以先焗我撻朵,當然門口條友都係話 "識你係老鼠" 啦,好在老闆娘話我又靚仔又盛咁先俾我黎睇兩眼咋。


老闆話呢個池 d 水係山泉水引過黎架,仲可以加溫泡湯,後面係吧檯,地板下有暖氣。我第一句話 "頂~ 咁你點賺錢?!",喂~ 啱呀,南部好多人做野唔係為左賺錢架麻,老闆話本身諗住攪個私竇自己玩架咋,依家叫做收夠人工請人打掃就 ok,你又吹咩?! 偶像到響山頂啦,老細~ 俾你咁攪一攪,我真係覺得自己好窮呀。


住宿 + 泡湯 + 嘆返杯酒,有無打工換宿呀老細,我宿返一頭半個月得嗎?


講講下老闆就攞出黎喇,我都未開口就倒左杯 full 嘅俾我,老闆你真係好有 taste,跟你買酒無衰。


我老婆只係話唔敢飲 whisky,又係諗都唔諗就倒杯 rose 俾佢,好在我地仲有 Joey 姐姐柞車。


飲到咁上下老闆叫我地行出去擺個 pose,唔好睇小呢張相,老闆先打電話落 order 叫人停左個水池濾水先,再指導我地擺 po。


有客見到即時叫老闆 encore,無托手㬹,訓身演出架喂。


堅持影到到位先起身,我未見過咁過癮嘅老闆,真係不枉此行,我覺得呢個地方真係值得住返晚,等老闆帶你睇多 d 佢嘅玩具,地下有個酒庫,我唔敢跟佢去,因為佢話無房喇,我唔想碌返落山。


臨走時特登搵部落頭目影相,即係原住民嘅大佬呀喂,即係去銅鑼灣見到鄭伊健,點可以唔影呀。


其實大佬原本已經換左衫架喇,老闆聽到我地想合照,又請大佬換返套裝出黎,真係唔好意思。


行程仲未完架,落山順路去埋吾拉魯滋原住民部落,可以多了解原住民,我自己十分推薦嘅行程。嚴格黎講大部份台灣人都唔係台灣人黎架,原住民先係呢個地方嘅主人,無奈唔夠人多,所以先攪到好似少數民族咁,只佔台灣人口 2.3%,目前政府認可有 16 個族,分佈台灣各地,各有自己語言同文化特色,我自己對呢方面好有興趣,亦係台灣特色之一。

吾拉魯滋係排灣族嘅部落,傳說中太陽於大武山頂產下兩隻蛋,並指派百步蛇守護呢兩隻蛋,兩隻蛋孵出一男一女,就係排灣族嘅貴族,所以排灣族又稱為太陽之子。傳統圖騰中百步蛇成日都會見到,亦係排灣族貴族專屬紋飾,頭目頭冠亦係用百步蛇裝飾的。


原住民俾我印象就係一班樂天之命嘅人,無可否認佢地係非常有生存智慧,懂得愛護自己環境生態,比我地平地人有智慧得太多。


大部份原住民都係信天主教的,當然係同歷史有關,早期傳教士到台灣後的確同原住民一齊渡過好多難關,所以通常部落都會有教會。


吾拉魯滋部落係因為八八水災後整村移遷至平地嘅原住民部落,由紅十字會同台灣政府合建永久屋 118 戶,安置泰武村民。


唔係好話,直頭唔好聽,豪宅黎架喂,社區規劃得非常舒適。


連活動中心都有,一 d 都唔馬虎架。


部落中走走,到處都有原住民特色,不過如果要影人前,最好禮貌地詢問下人地意願先啦,原住民其實非常熱情好客,但一切都基於互相尊重原則下,相信去到邊都係一樣。


有心睇下,會發現好多有趣故事,有斷片嘅決心,可以同原住民朋友飲小米酒,你會得到更多的。


泰武咖啡響台灣有名有姓的,黎到一定要試下,順便支持下原住民部落產業,一舉兩得。部落亦有攪 DIY 體驗,大半日行程帶你去採咖啡豆開始慢慢玩,今次梗係無時間玩啦,有興趣嘅紫心樓住一晚,深度旅遊就有行程啦麻。


台灣咖啡做得有聲有色,地理優勢,中央山脈第一高峰玉山有海拔 3,952 米,黎到不妨試下啱唔啱口味。


有唔明呀,問 Joey 啦,小米酒搵佢頂都得架,不過就無人柞車喇下。


排灣族有三寶,琉璃珠、陶壺同埋青銅刀,猛野黎,不過好似帶唔到過關。


仲有好多有原住民特色嘅野賣,唔洗買黎買去都係木頭名信片。


小東西做手信特別得黎又有意義。


不過原住民本身唔適合做生意,有心就唔好俾壓力佢,問佢價錢後可以等佢慢慢查下先,放心佢地唔識禁水魚,價錢只有報平唔識報貴,咁大家就唔好講價喇,唔買佢壓力反而無咁大。


最簡單咖啡相關野選擇亦好多。


last 一站去睇萬金聖母院,係台灣第二老教堂,僅次於高雄玫瑰教堂,不過因為玫瑰教堂整修過後太新淨,即時太過 SKII,所以我覺得萬金比較有 feel。


平安夜有光雕 show,太逼人睇唔到 d 咩,平日舒服好多,裡面亦保留有傳統教堂面貌,值得黎參觀嘅景點。

KA432 10:30am 落機,到屏東玩半日,大概 7:00pm 到墾丁,民宿 check in 休息下,再行墾丁大街夜市食晚餐,咁你話咁嘅行程 fit 唔 fit。 呢個行程適合打算黎墾丁玩四五日嘅你,因為三日兩夜已經 ko 晒墾丁大部份景點,頭尾兩日多個選擇玩埋屏東,又或者你已經黎墾丁玩過兩三次,唔想再行船帆石風吹沙,但又想黎渡假的你,香港人最緊要有得揀,俾多個選擇大家,日期人數 whatapp 俾我,我幫你攪亦得,得左。

艾笠墾丁 2 - 40人專業台灣包車服務, 免費行程安排, 可指定香港人導遊

HK Tel : 81700438
Email : info@iLoveKenting.com

Web : www.iLoveKenting.com







屏東 - 屏東一日遊行程 屏東 - 屏東一日遊行程 Reviewed by Unknown on 下午5:47:00 Rating: 5

沒有留言