高雄 - Kafe Time 啡拾光


話說每日返公司都會路過高師大 (國立高雄師範大學) 舊宿舍,呢棟建築已經有 50年歷史,前陣子見佢動工,看著舊房子活出新色彩,一直期待佢嘅新面貌終於開業了,咁我梗係要去八下啦。

Kafe Time 啡拾光
地址 : 高雄市苓雅區四維二路88號
電話 : 07-7517700
營業時間 : 10:00-21:00
Facebook : https://www.facebook.com/KafeTime





雖然捷運去唔到,不過值得去嘅,你睇佢外觀咁顯眼,為沉悶嘅城市帶黎朝氣。 一 d 都睇唔出有 50年歷史,一樓室內室外都有位坐,飲杯咖啡叉叉電,跟住去對面食會上癮嘅拉麵,邊間拉麵就下次先話你知。


Kafe Time 暫時都屬於試營階段, 29/12 有開幕式暫停營業,八過下原來係統茂集團同高師大合作開的,坦白講我自己好鍾意老屋翻新嘅感覺,所以佢一開就去捧場了。


門口嘅紅磚牆雖然太新淨,不過都算係開正我嗰瓣。


入去第一個感覺係,原來呢隻藍可以同磚牆咁河蟹,搭木頭亦好啱 feel,加棵聖誕樹真係非常 warm。


開得 cafe 好例牌地要有返 d 架生做擺設。


其他地方都好有心思,仲有我愛嘅偉士牌添。


估唔到仲有野賣,可能係統茂有關,識得賣 d 有代表到台灣嘅野,果然係食開旅遊業飯大的。


呢個瓜沖涼正呀,咁識玩嘅就梗係唔會響呢度買啦,因為呢碌野四圍都有得賣的,所以俾人放到天花板咁高嘅神檯位供奉緊。


可以八卦下,單價對於我呢 d 蔗民黎講有點兒貴。感覺同林百貨類似,雖然略貴,不過唔係求其亂賣,有揀過先放上架,有 d 野外面又真係好難搵,若然遇到心頭好,亦值得落手的。


座位算多,室外仲有小花園可以坐,因為我係朝早黎,所以可以任影。


出黎玩就唔好去 Starbucks 喇,去拜訪下唔同地方嘅小 cafe,俾自己多 d 不一樣的旅遊回憶,你又黎睇下呢間啱唔啱 feel。


可惜台灣無聖誕假,呢度佈置得咁有聖誕 feel,好適合平安夜黎把妹呢。


呢度除左係 cafe,二樓仲係展覽室,定期有展覽睇,一次過滿足晒你三個願望。


上到去見到無人,偷偷地影張大環境俾大家睇下就算,好多展覽都唔俾影相,係我唔啱,我對你唔住。


言歸正傳,Menu 選擇唔多就啱晒我,唔洗諗梗係老虎蟹都叫雙截棍啦,雖然 cafe 有中國茶飲唔係咩新奇事,動機亦好明顯想打外國旅客市場,需知道台灣高山茶的確係繩,有興趣可以試下。咖啡除左有一般美式義式,單品咖啡亦有選擇。


老婆例牌香草拿鐵,latte 本身就奶多過咖啡,啱女仔口味,佢地嘅拿鐵咖啡味唔會淡到無,比例啱啱好。


我自己飲單品曼特寧,咖啡味幾香,不過意外地略酸,我都係鍾意重口味多 d。


有樣野要注意,原來叫咖啡呢,係送 cheese cake 架,幾好食架喎,oreo 餅底無得頂的。


呢個就係雙截棍喇,我有問佢究竟雙咩截咩棍呢?! 佢話塊野一邊係朱古力醬,一邊係花生醬,所以就係雙截棍喎,原來係咁......


雙截棍又送個湯,結果成檯都係野,有 d 老尷,兩條友好似好餓咁。


好在所有野都好食,我成功將佢地清晒,高雄曾經係香蕉王國黎架,相信用香蕉黎造雙截棍都係有意思的。


外面小花園氣氛都好好,high 個 tea 黎渡過一個悠閒下午,跟住去排隊食拉麵,仲邊有得頂啫。

總括黎講,點咖啡有 cake 送,平均每人消費 NT$150-250 就已經夠玩,有返三兩個朋友一齊可以整多份雙截棍,一個地方有得 hea,有野飲有野食仲有展覽睇,加上本身棟建築物就有返 d 歷史,不失為個值得去的景點。

艾笠墾丁 2 - 40人專業台灣包車服務, 免費行程安排, 可指定香港人導遊

HK Tel : 81700438
Email : info@iLoveKenting.com

Web : www.iLoveKenting.com







高雄 - Kafe Time 啡拾光 高雄 - Kafe Time 啡拾光 Reviewed by Unknown on 下午7:48:00 Rating: 5

沒有留言