高雄 - 季節限定親子掘蘿蔔體驗

黎到台灣生活後,發現蔬果都係食時令當造嘅,大部份蔬果都係台灣自己種,平靚正,所以識多個朋友,去到邊都有著數。尋日專登去旗山搵朋友,食完飯就去玩掘蘿蔔,美濃地區依家開始到農歷年前都有得玩,蕃茄亦都係時侯喇,所以睇下想食咩就去掘咩啦,重點係小朋友可以體驗下,真係玩得好開心。


高雄有個地方叫美濃,美濃嘅客家文化村同埋文物館都係好啱小朋友去嘅地方,農歷年期間仲有花海添。依家開始到過年前都有蘿蔔可以自己掘,美濃嘅蘿蔔好特別,叫 "白玉蘿蔔" 好細支的。 蘿蔔唔啱玩咩,仲有得玩摘茄,美濃嘅小蕃茄都係特別品種,叫 "橙蜜香蕃茄" 細細粒好似車厘茄咁款,好好食㗎。

其實美濃一直以黎都係靠農業為生,不過以前呢度 d 農民呢,係撈偏種煙嘅,最風光嘅時侯,種煙好搵過種米十倍,但係自從 2002年政府菸酒公賣局唔玩之後,美濃嘅農民就慘喇,全台灣四分之一菸葉產自美濃,可想而知對當地農民有幾大打擊。不過美濃大部份都係客家人,佢地同其他農村唔同,雖然同樣面對人口外流,財政緊張等不利因素,但係美濃呢個無工業嘅城市就成功將農業轉型,攪呢 d 體驗農場,吸引觀光人流,2014年存款突破 60億,五年來逆線增長 43%,真係全台農村中嘅佼佼者。


入返直路,講返支蘿蔔,你睇真係短小精悍㗎。


無限人頭,入去任玩,對大人小朋友都係一個好好玩嘅體驗。


你睇個大人幾開心。


小朋友就梗係開心啦,其實我自己幾廿歲都係第一次掘蘿蔔咋。


睇見佢地玩得開心,自己都好有滿足感,可能始終都係城市人,親親大自然係人嘅天性。


阿嫲教識三寶自己掘之後,佢就開始開 turbo 了...



不停咁講 "還要~ 還要~",不過佢幾有眼光,掘親都有返咁上下大支,贏晒媽咪。


三寶天不怕地不怕嘅性格,去到邊都咁好玩,返去阿嫲仲話要整蘿蔔糕食添。



賽後報告,貢大包蘿蔔一掘就十斤,有八斤都係三寶掘㗎,咁你又估下幾錢?! 老闆磅完就計十斤好無? NT$100! 我話 "下?! NT$100?!",我見佢怯咗一怯放多三碌落去話咁就啱啱好,我真係有 d 唔好意思,因為成村人入去反,攪左咁耐消費 NT$100....


老闆仲好熱情咁請我地食醃蘿蔔,幾好食, 又係 NT$100,無囉唆喇買兩罐走。

最後不得不提,同行有台灣旅客都係帶小朋友去玩,掘完一輪企響田邊唔知攪乜,我臨走時發現佢地原來企埋一邊揀,細支嗰 d 就咁掉響地就走左,佢更誇張埋單消費 NT$30。唔係好話,直頭唔好聽,欺負農民都係奸商,呀你又唔係做生意,去玩唔好玩到咁,門口有現成隨你揀就唔揀,要自己掘,掘中細支就掉低咁仲有無人要呀? 人地都無收你人頭入場隨你玩,做人要有品至得,千祈唔好教壞細路,我地仲要係香港代表,唔好攪臭香港個朵呀!



艾笠墾丁 2 - 40人專業台灣包車服務, 免費行程安排, 可指定香港人導遊

HK Tel : 81700438
Email : info@iLoveKenting.com

Web : www.iLoveKenting.com












高雄 - 季節限定親子掘蘿蔔體驗 高雄 - 季節限定親子掘蘿蔔體驗 Reviewed by Unknown on 下午10:11:00 Rating: 5

沒有留言