高雄 - 螃蟹薑母鴨

冬天黎台灣四圍都見到有人食薑母鴨,一般薑母鴨都係用紅面鴨公、米酒、老薑、麻油一齊煮一窩野,再好似打邊爐咁掉野落去煮黎食的。台灣人對薑母鴨可以話係瘋狂,特別係寒流期間愈夜愈多人,就算坐出馬路吹風都係圍埋食。我黎台灣扮台灣人咁耐,當然要跟足啦,每個冬天都會掛住薑母鴨嘅味道,秋冬一定要好好補返下先得架麻。

今日食呢間勁野呀,總店響屏東,紅極一時,依家開分店到高雄,踩到黎我個場梗係要去試下啦。有咩咁把炮呢?! 一睇個招牌就知唔係普通料黎,係食螃蟹薑母鴨,你睇我七點幾黎已經人山人海了。

(傳) 螃蟹薑母鴨

地址 : 高雄市三民區大昌一路186號
電話 : 07-3836210
Facebook : https://www.facebook.com/pages/%E5%82%B3%E8%9E%83%E8%9F%B9%E8%96%91%E6%AF%8D%E9%B4%A8-%E9%AB%98%E9%9B%84%E5%BA%97/320533114738149?sk=timeline





顧名思義就梗係食蟹架啦,又係食處女鱘,價位 NT$500-300 不等,價錢無東港咁平,但尚可接受,始終都係坐低食麻。


基本上薑母鴨有湯底同鴨肉一鍋,其他料另叫,蟹連雜項全掉落去一鑊熟。


通常鴨肉係最後先食,因為會愈煮愈嫩,唔洗咁急,一開波飲啖湯,試下湯底咩味先。佢湯底比較清,老闆話無落米酒,有原因嘅,因為重點要食蟹,個湯底無咁重口味先食得出蟹羔溶落湯嘅鮮味,不過我始終係一個老餅鄉下仔,都係覺得咁食就無薑母鴨嘅 feel,但係你只要唔當佢係薑母鴨咁食,或者你從未食過薑母鴨的話,可以試下,湯底鮮甜同薑味都夠,一開始挑戰傳統薑母鴨的話,怕你接受唔到。


麵線係必點丫,蒜頭麻油撈麵線,加少少湯更有風味。


鴨紅爭 d,無咩味道,可以 pass。


鴨腸幾新鮮,去雪櫃自己攞的。


主腳隻蟹都好正,新鮮到放落鍋仲睇住佢掙扎的,陰功,不過見到 d 羔都唔理得咁多,鮮甜味美無得頂,完全明白個湯就係要就隻蟹,如果傳統薑母鴨湯底一定搶過晒蟹嘅鮮味,咁掉隻蟹落去真係浪費。


醬料架生都係自助式,個醬一般,不過不失。


落單時店員推薦食米血糕,有睇過我遊記都知,我講過三百幾次米血係好難食的,不過在坐幾位都係台灣人,咁我又唔會咁自私唔俾大家叫架麻,店員再三提醒,因為只有老闆識炒,所以要等,等幾耐亦唔知。講到咁神化,梗係老虎蟹都等啦。結果真係喜出望外,我強烈推薦大家一定要黎試下,"從來" 真係從來我都唔會去夾第二舊米血放入口的,上菜嘅時侯真係有 d 忘記左有叫呢味野,黎到我亦係硬住頭皮話試下,點知原來係秘密武器黎,老闆有返兩下散手,炒得好香好脆,表面嗰層直頭有 d 米通 feel,甘香酥脆完全無一般米血嘅噁心口感,我清左半碟,完全幫台灣米血贏返漂亮一仗。


唔係講笑,食完忍唔住摷返部相機出黎影多張,我黎左台灣五六年食過米血糕嘅總和都唔夠今晚食得多,一定要試。

總括黎講大家黎食螃蟹薑母鴨嘅時侯基本上就係當蟹鍋食就好,完全無問題係好食的,不過同我上左癮嘅傳統薑母鴨係兩回事,不能相提並論,重點係一定要試炒米血糕,小心雪櫃係有一般平民米血糕的,因住乃野,總之落單前問定洗唔洗等,要等就中喇,夜一夜都要等。呢餐四位埋單 NT$2000,價錢算合理建議大家覺得口味唔錯的話,再去試試傳統薑母鴨,值得一試的。


艾笠墾丁 2 - 40人專業台灣包車服務, 免費行程安排, 可指定香港人導遊

HK Tel : 81700438
Email : info@iLoveKenting.com

Web : www.iLoveKenting.com








高雄 - 螃蟹薑母鴨 高雄 - 螃蟹薑母鴨 Reviewed by Unknown on 上午12:17:00 Rating: 5

沒有留言