高雄 - 艾笠珍奶全攻略

講到自己係南部達人咁把炮,就梗係要有返兩下散手啦。 成日同黎玩嘅朋友講,有咩想玩想食想搵都可以直接講,只要你有目標我就有計㗎喇咁話。有圖連真相放晒上黎俾大家睇下,"珍奶" 即係珍珠奶茶,好多朋友黎到都話要整返杯,咁我通常都會問你想飲咩口味,甜 d 奶 d 定珍珠要大粒 d?! 好多時得到答案係 "咁複雜嘅咩下?!" ,係㗎~ 做人係要有要求先得㗎麻,咁我就挑戰自己個腎,一次過飲晒高雄有名有姓嘅珍奶俾你地睇下啦。


台灣一般呢類型賣野飲嘅地方都統稱為手搖飲料kawaii d 就叫搖搖杯,啱啱興起嗰時都係人手搖架,所以台灣人比較少 bye bye 肉,呢 d 手搖飲料店賣嘅野飲都五花百門,總之咩茶咩果汁都可以搖埋一齊飲落肚,裡面配搭亦分得好仔細,每次講完要飲咩之後都會問你"甜度冰塊",有 d 鋪頭淨係甜度都分八級,所以知訂就要諗好先落柯打喇

For Example : 波霸奶茶半糖少冰 (因為珍珠有分大細,波霸就梗係大啦,而半糖少冰呢,就真係半糖同少冰囉...)



春水堂
地址 : 高雄夢時代 D 區就有,響廣場外面的





講珍奶就真係唔可以唔講春水堂喇,因為佢自己話係珍珠奶茶嘅開山鼻祖咁話,至於係唔係堅呢,咁就真係無從稽考喇。 咁點解春水堂嘅價錢係爆燈呢? 因為百幾蚊台仔飲杯珍奶就真係得春水堂敢咁賣,但係凡事又唔可以單睇個價錢嘅,更何況出得黎行,如果係值得的話,百零蚊又唔怕洗。


首先春水堂係今次介紹咁多間珍奶裡面唯一可以坐響度飲嘅地方,咁好正常鋪租你係有份俾㗎啦。每位低消一杯野飲,個人認為合理的。


仲有呢,其實杯野算大杯架,基本上佢都焗你飲大杯架喇,因為中杯跟本就係 espresso size 黎,平日有 85折大杯都抵飲嘅。至於珍奶本身呢,春水比出面嘅珍奶淡口味 d,奶味同茶味都唔係好突出,不過珍珠係 very good 嘅,比外面嘅珍珠細粒 d,可以話無咁有口感,亦可以話無咁滯,呢樣野真係好睇個人喜好,好似 50嵐咁,就可以自己揀要大珍珠定細珍珠喇。


題外話,我自己就幾鍾意佢嘅胚芽奶茶,即係小麥發芽嗰個頭呢,好刁鑽下架,麥味幾香,配奶茶的確唔錯。


佢仲有其他唔等洗野食添,好似呢兜滷味咁,裡面有鴨血糕,我相信只有台灣人鍾意食,多個鬼佬最怕食物榜,鴨血糕都名列前矛,一場黎到你都可以試下。鴨紅豬紅我食,糯米我都食,但係兩位響埋一齊我就頂唔順,真係唔知點解。

茶湯會
地址 : 連鎖式經營,全台灣都有分店,可以上網 check


其實茶湯會就係春水堂嘅平民版,同一間野的,口味當然亦係差唔多,但唔知點解茶湯會珍珠係正常大珍珠黎的,同樣茶味同奶味都唔太突出。


叫得佢做平民版就梗係價錢上有分別啦,同其他知名搖搖店價錢差唔多。


雖然南部地區比較熱,但一樣有熱飲俾你揀。


茶湯會好易認,見到個牌匾就知係佢喇。

50嵐
地址 : 連鎖式經營,全台灣都有分店,可以上網 check

又係四圍都有嘅連鎖店,曾經亦中過佢毒,每次黎台灣都一定要飲,上機前再番炒嗰隻,後黎香港都有開,但係口味真係唔同左。台灣分店好好多,一黎四圍都有,二黎水準 keep 到,珍奶有分大珍珠同細珍珠,細珍珠真係好細粒,同西米露咁上下大,未試過可以試下,幾得意的。奶亦有分鮮奶同奶精,鮮奶當然係健康 d 啦,但係好味嘅野永遠都係無益架麻,所以奶精係好飲好多架,50嵐奶味同茶味都配搭得好好,唔會太濃太淡,但口味偏甜,一般香港人唔覺有咩問題,照樣叫佢全糖俾黎,但係台灣人無咁重口味,半糖算好肥仔架喇,佢地一般都 3分糖架咋,可以依自己喜好 order 甜度啦。珍珠部份真係業界標準,大珍珠口感一流,軟硬適中,有咬口得黎又唔會太硬,所以 50嵐係穩陣之中嘅穩陣之選。


價位唔平唔貴,夏天我鍾意飲 "芒果青",即係芒果雪糕 + 青茶,或者 "多多綠" 都係我杯茶,即係益力多 + 綠茶,死未?!


50嵐基本上係搖搖界指標,什麼貢茶響台灣跟本無人飲的。

雙妃奶茶 (高雄限定)
地址 : 高雄市鹽埕區新樂街173號
營業時間 : 星期一至星期日 9:00-22:00





好喇,跟住黎 d 好野喇,高雄鹽珵區有好多老店,同一條街就有兩間珍奶都出名到無高雄人唔識。先講呢間雙妃,個名同出火一樣咁衰,好多人聽到又陰陰咀笑,帶佢黎試過嘅朋友都念念不忘,雙妃口味無咁甜,所以比較飲得出茶味同奶味,茶味唔會好濃,奶係鮮奶所以亦唔係咁出,珍珠口感比 50 嵐林 dd,不過不失彈牙感覺,響台灣生活耐左,口味都有改變,慢慢覺得 50 嵐真係太甜,依家都鍾意飲雙妃呢種,唔會死甜嘅口味。


價錢比其他連鎖店平 d,但係記得雙妃係無甜度揀,啱我,唔洗煩,俾錢行得,大杯 NT$40。


好多老店都係用呢款架生,幾得意架, 好想知佢個開關到底響邊,哈哈。


雖然雙妃隱藏響巷仔裡面,但係唔好睇小佢呀,好多人都知訂專登黎買架,有時仲要排隊添,真正客似雲來好好生意架。

樺達奶茶
地址 : 台灣高雄市鹽埕區新樂街99號
營業時間 : 星期一至星期日 9:00-22:00
網址 : http://www.fonfood.com/store/952486/branch  (分店地址)




同一條街另一間猛野叫樺達奶茶,可以講話識做生意 d,因為分店比較多,百貨公司 food court 都有得賣,所以知名度高 d,鹽珵呢個係總店,所以阿姐會睇唔係幾到你,請自行執生。


至於杯野黎計,比雙妃再無咁甜,所以茶味會出 d,珍珠再林 d 不過有少少甜味,同樣咩都無得揀,如果唔飲咁甜,可以加普洱茶兩溝,算係比較特別嘅飲法。


一樣大杯 NT$40,寫到明行得麼就無珍珠,唔加冰有好處就係可以慢慢飲都唔會變淡,其他分店口味亦一樣的,唔洗特登黎總店。


花邊野,樺達對面有間咁嘅野,年青人睇鋪,完全唔知賣乜,八卦走去問下原來佢地係個 group,等有興趣想環島遊嘅人聚埋一齊,搵腳一齊出發,idea 幾好,不過唔知實行成點,我自 high 同佢講我想環島好耐,結果佢好冷淡地應左我一野就算,可能我對於佢地黎講已經超齡,心諗你行開啦阿叔


我呢位阿叔仲好唔識趣咁問佢,咁你地點賺錢? 佢開頭話唔賺錢架,我梗係唔信啦,我話咁你都要食飯架,佢先攤開塊布黎講,呢堆野係要錢買的,塊布無記錯好似千幾蚊台仔


返黎有睇過佢地 website,感覺應該仲摸索緊,希望年青人會搵到自己嘅路,遲下話唔定有 d 更創新嘅旅遊方式,大家經過可以去八下
我在旅行 Facebook : https://www.facebook.com/iamtraveling


總括黎講各有特色,所以下次黎玩話想飲珍奶,可以講明想坐低 high,定係想飲甜 d 啱香港人口味,又或者係要茶味濃 d 嘅珍奶,我地就識帶你去架喇。其實我自己鍾意雙妃多 d,一黎個名夠衰,二黎各樣比例都好好,雖然地點比較煩,但係值得一試,so far 帶咁多人去試都無撻 Q,想試新野又打穩陣牌就 good fit。同埋今次主要係試珍奶,坦白講春水堂對我黎講係輸,不過春水堂主打係有其他台灣茶飲,好似鐵觀音呀,烏龍茶等等,又好似 50嵐咁,珍奶同雙妃又係無得比,不過強在有好多其他野揀,每樣野都有返兩下散手,總之各有強項,有勇氣的話隨時搵到你自己杯茶。珍奶始終係台灣之光,真係飲到厭先對其他下手吧

艾笠墾丁 2 - 40人專業台灣包車服務, 免費行程安排, 可指定香港人導遊

HK Tel : 81700438
Email : info@iLoveKenting.com

Web : www.iLoveKenting.com







高雄 - 艾笠珍奶全攻略 高雄 - 艾笠珍奶全攻略 Reviewed by Unknown on 下午10:10:00 Rating: 5

沒有留言