艾笠墾丁包車地圖 + 三日兩夜完美玩法


地圖說明:

星星地方都係景點~ 走馬看花兜一圈玩晒 8-9Hrs 差唔多~
最完美玩法係三日兩夜
Day 1 高雄到墾丁 + 半日遊
Day 2 墾丁一日遊
Day 3 海生館 + 回程高雄 + 景點


唔經唔覺又同大家玩左一段時間喇,雖然我只係一個賣時間附送血肉之軀嘅人,但我真係唔希望同大家嘅關係只係建立係金錢交易上面。所以每次都好重視賽後檢討呢一 part,一開始梗係好主觀咁推薦我自己鍾意嘅野俾大家啦,經過實戰同大家去玩過食過都好想知大家點睇,咁我先可以綜合大家意見做得更好㗎麻

所以 2015 年嘅完美行程又有更新喇,大家可以昅昅先,睇下啱唔啱玩


Day1 高雄到墾丁 + 半日遊 (順路先玩屏東,有分山線海線,墾丁西半島加減玩)

其實好多人都會問,山線海線要點揀,我地推薦邊條路線。通常我會直接話,我兩條都推薦,雖然好大機會俾人打,但係丫麻,唔推我會俾你揀咩?! 其實好簡單,主要睇大家想食海鮮定豬腳(客家菜)啦,咁講應該係最易做決定,即刻睇下兩條線分別有咩玩

山線 : (連結 : 最新屏東一日遊行程)
高雄出發 > 心之和 Cheese Cake > 泗林步道 > 正宗萬鑾豬腳(客家菜) > 紫心樓 (天空之橋) > 原住民部落 (咖啡) > 萬金聖母殿 > 墾丁住宿

海線 : (連結 : 東港華僑市場)
東港華僑市場 > 大鵬灣國家風景區 > 白砂 > 出水口 > 貓鼻頭 > 關山日落 > 墾丁大街

山線 : 有無敵靚景天空之橋,天色好直頭見到高雄添,雖然要柞車上山,但綜合大家評語未有令人失望回應,值得推薦

山線 : 萬巒除左豬腳,仲有客家菜食,又有私伙推薦鐵竇客家米苔目,又冠軍 cheese cake 又盛咁, 總之唔怕餓親啦

海線 : 東港三寶之一黑鮪魚~ 每年四至六月有得食~





海線 : 大鵬灣其實好好玩,有勁大場地嘅高卡車,親子有豬車玩,有兒童禧水池,有沙灘車,有 Segway,木獨舟、風帆、高速水泡、大力水手連衝浪都有得玩,重點係成個場都無咩人,唔洗同人迫

係咪山線海線都好吸引呢,不過因為兩條路線一山一海唔同路,無辦法溝埋一齊玩,如果兩邊都想玩晒,可以回程高雄玩埋另一條線亦得,如果鍾意食蝦,就建議回程先玩海線,因為有間食蝦專門店順路會經,平時開 16:00,一般情況下 19:00 賣晒,經過食兜蝦先再去東港食海鮮餐,之後買埋炭燒曼頭第二朝早餐,都話唔怕餓親㗎啦







Day2 墾丁一日遊

船帆石 > 砂島  > 鵝鑾鼻燈塔 > 最南點 > 龍磐公園 > 風吹沙 >  下午茶 (optional) > 港口吊橋 > 佳樂水公園/佳樂水衝浪點 > 恆春古城 > 出火 > 晚餐 > 墾丁民宿/回程高雄


恆春有個地方叫出火夜晚去睇先知有咩特別所以就一就出發時間就可以天黑先去出火喇建議冬天 11:00am - 12:00pm 出發夏天 12:00pm - 1:00pm 出發就 fit

其實墾丁變化都好大,依家暑假旺季行景點還可以,因為地方都叫夠大,但講到食飯就麻煩 d ,如果同行有小朋友老人家的話,最好預早同我地講,預早安排食飯時間會好 d。唔係一夠鐘放飯,四圍都爆,國家公園又唔俾燒雞翼,咁大家真係食蕉,意思係真係得香蕉可以食








特別一提係依家出火認真地執行禁止玩煙花,原因係我地香港人攪寸左個 party ,有片為證上晒新聞,我地會盡責任提醒大家守法,希望大家亦多多合作唔好俾人笑我地同陸客無分別





Day3 海生館 + 回程高雄 + 景點
墾丁民宿 > 海生館 > 高雄牛肉麵 (港園) > 駁二藝術特區 > 鼓山碼頭 (小食) > 夢時代 Shopping Mall (摩天輪 + 手信) > 機場親子農場 > 機場返香港

海生館即係 國立海洋生物博物館 ,相中鯨鯊已瓜咗,水族館黎計非常值得行下,物種非常多,不過同海洋公園唔同嘅係,海生館真係一個水族館黎,無其他野玩的,所以如果對海洋生物無興趣的話,可以住少晚墾丁,Day 2 一日遊後直接返高雄,咁就賺左半日可以玩高雄或者台南




咁當然墾丁唔係話淨係得呢 d 野啦,不過有 d 已經俾強國人踩平左唔敢去,有 d 比較偏遠亦算係深度 d 嘅行程,好似四重溪溫泉/騎馬石門古戰場牡丹原住民部落龍坑保護區旭海港仔沙漠等,睇大家要求我地都可以幫你度身訂造行程,黎玩就記得搵我地喇

唔止玩屏東墾丁㗎,仲有高雄同台南行程都好受歡迎,中部清境日月潭,到台東花蓮玩太魯閣都 ok,外島就真係無計喇,出去太耐個女會掛住我,哈哈。我地亦精心挑選好幾款車俾大家選擇,希望可以滿足到大家唔同需求,總之黎台灣玩就 Whatsapp 我地問下啦,靠晒大家捧場,感激感激

車款及價錢參考 : 台灣包車廣東話導覽服務


艾笠墾丁 2 - 40人專業台灣包車服務, 免費行程安排, 可指定香港人導遊

HK Tel : 81700438
Email : info@iLoveKenting.com

Web : www.iLoveKenting.com





艾笠墾丁包車地圖 + 三日兩夜完美玩法 艾笠墾丁包車地圖 + 三日兩夜完美玩法 Reviewed by Unknown on 下午9:11:00 Rating: 5

4 則留言

  1. 我們一行4人會於3月8日扺達台灣高雄. 如按你的導覽遊包車, 費用如何?

    回覆刪除
  2. 請留聯絡方式~ 或者直接 whatsapp or email 我地 send 返個 plan 同價錢你參考下~
    Whatsapp : +886987913818
    Email : info@ilovekenting.com

    回覆刪除
  3. Whatsapp 和 email 都沒有人回覆

    回覆刪除
  4. 你好,如果又想玩水上活動(浮潛、潛水...)又想住海景房,但唔識渣車,南灣/大灣/船帆可區,應該住邊好呢?
    同埋,有無酒店/民宿一出就係沙灘?係咪都好貴?

    回覆刪除