高雄 - 季節限定採超甜鳳梨+玉荷包荔枝


其實好多人都覺得高雄無野玩,我就覺得係大家太信得過高雄捷運了捷運可以去嘅地方實在非常有限,如果只係坐過捷運玩高雄就下定論,可能你會錯過左唔少好嘢。就等如一直以黎大家高雄落機都直闖墾丁,錯過左屏東嘅景點一樣,希望等我行先,食過玩過再推薦值得玩嘅俾大家睇下,咁以後黎玩,行程就豐富好多啦

體驗農場 
現採鳳梨 每位 NT$200 可以任揀一隻帶走
玉荷包荔枝 每位 NT$200 可以帶一斤走

距離高雄市中心約 50mins 車程,順路可以去埋佛光山食個齋參觀下,採完可以去義大世界吹冷氣,過一過冷河亦得




叫得做體驗農場,總要有返兩件道具柞柞手,上齊架生開工喇喂




菠蘿真係食得多,不過一般都係食 Det Monte 罐頭,好少咁成個刨黎食,咁大塊菠蘿田真係第一次見。點解個個菠蘿仔都要包住呢?! 阿姐話要幫佢地著衫,唔講唔知原來菠蘿係怕曬的,會曬傷咁話




農場主人一見到我就陰陰咀咁笑,心諗唔通又係貪我靚仔?! 非也,原來佢見我著短褲黎,菠蘿呢 d 咁有性格嘅野,連 d 葉都係尖架,驚刮花我對 42 寸長腿者,咁大家想玩就唔好學我著短打啦



響我四圍八之際,原來阿姐已經急不及待,起勢咁切菠蘿俾大家食,唔係睇住佢切都唔信原來菠蘿係可以咁甜,甜過罐頭果啖糖水



阿姐仲好專業咁介紹鳳梨種類,亦傾囊相授要點樣揀鳳梨,有得食有得玩仲賺埋知識,咁大家梗係無投訴啦


最後我揀左個細細地嘅試下,結果同阿姐揀嗰個無得比,但歡樂無價



每位都有收穫,玩得好滿足,你地玩啦玩啦



我坐埋一邊,靜靜地將盤菠蘿食晒,真係好好食,講堅的




同一個場就有高雄特產玉荷包荔枝,又係即開即食試過先再傾,玉荷包係咁青青地架,唔會成粒紅晒今年台灣缺水,足足有八個月無落雨,今年荔枝細粒左好多,不過已經食左,仍然好甜無失威




現採又係享受個過程,樹上熟又好似真係好食 d,現場任食之餘仲有一斤可以帶走,有多再貼錢就 ok

有得食有得玩有野學,絕對無投訴,不過要食晒菠蘿同荔枝真係得五六月可以,因為玉荷包產期極短,有興趣記得把握時間,除左生果,其實都可以感受下高雄簡樸嘅一面,同埋講真真係唔會無野玩,睇下肯唔肯用心做功課嘅者,呢個行程接受度好高,暫時係我地依家最熱門嘅行程,咁就好喇,第時老左我可以種下菠蘿,都有餐晏仔食下。臨走阿姐可能見我又戴帽又盛咁,一人醒左支菠蘿冰我地飲添,好正呀,下次買都要買支,佢地仲有好多鳳梨醬呀之類,不過唔太識做生意,要問先羅出黎,都好嘅,唔洗太商業,keep 住呢份簡樸單純就已經係你地最殺食嘅特色喇


順帶一提附近其實仲有間庭園餐廳幾好玩架,可以帶小朋友去滑草,飲杯咖啡等日頭無咁曬先做農夫丫麻

艾笠墾丁 2 - 40人專業台灣包車服務, 免費行程安排, 可指定香港人導遊

HK Tel : 81700438
Email : info@iLoveKenting.com

Web : www.iLoveKenting.com



高雄 - 季節限定採超甜鳳梨+玉荷包荔枝 高雄 - 季節限定採超甜鳳梨+玉荷包荔枝 Reviewed by Unknown on 下午10:34:00 Rating: 5

沒有留言