高雄 - 等一個人咖啡之大嫂到左高雄鳥


等周慧敏等左廿年,生平最憎嘅人就係倪震,好明顯我係為左大嫂而黎,既然你已經黎到高雄,咁我好歹都要試一試。我好想問招牌上個簽名係邊個簽嘅,我本來都想簽架,不過諗深一層,8/F 喎,走唔切,算你好彩


等一個人咖啡
地址 : 高雄市左營區博愛二路 (即係高雄漢神巨蛋 8 樓)
電話 : 07-5867796






因為鋪頭係響百貨公司裡面嘅關係,座位數唔算多,以平日計其實算好旺,高雄星巴克係唔會無位坐的 :)


先黎睇睇個餐牌先,價錢響百貨公司裡面算正常,又周慧敏又盛咁,點都要捧個場。但係睇黎野食唔係重點,同埋我仲有下一場要食,所以 pass 淨係叫野飲



同大家一樣,只玩重點,咁重點梗係黎特調老板娘,同埋大嫂的奶頭啦,我諗唔會玩咁大真係有毒掛



落完柯打之後我立馬衝去睇下沖咖啡先,依喂,老板娘唔係咁調架喎好似


原來話老板娘特調每日限量一杯,我點嗰杯只係平民版,唔一樣的,老老實實如果真係嗰個人調的話,我聽朝就黎等你開門得



結果只飲到平民版老板娘,爭咁遠嘅,呢個老板娘好似賣肉燥飯乍喎,換返個奶頭黎得唔得呀?! 因為杯野係黑咖啡加檸檬,對唔住,我唔鍾意酸,最後俾左我個老板娘飲


我老板娘話好特別,好飲過杯奶頭咁話。你睇下成杯 Dry Martini 咁款幾有 feel




至於我就真係鍾意杯奶頭多 d,因為有加 baileys,所以甜嘅,有 d 蓋過左咖啡味,但你同我都知,重點不在咖啡的




除左飲野,仲有 d 週邊野賣,咖啡豆咁樣一包 NT$690,唔平,不過佢話可以沖黎試過先買,咁又 ok,但我最後都無買,唔好打面,口味嘅野,都係自己試過先買啦,係咪先~


為左配合主題,我專登騎車黎架,幾有你心,成件事都係為左消磨時間,係星巴克嘅另一選擇,大家行開左營可以去坐下,夜 d 順便行埋瑞豐夜市,又係 fit 啦


最後一張純綷發爛乍,因為沖咖啡嗰個都唔同樣嘅,又溝晒人地 d 女,咁算點先依家



艾笠墾丁 2 - 40人專業台灣包車服務, 免費行程安排, 可指定香港人導遊

HK Tel : 81700438
Email : info@iLoveKenting.com

Web : www.iLoveKenting.com



高雄 - 等一個人咖啡之大嫂到左高雄鳥 高雄 - 等一個人咖啡之大嫂到左高雄鳥 Reviewed by Unknown on 上午12:37:00 Rating: 5

沒有留言