給自己一個聽風看海的理由 - 好樂.杯冰

呢個世界沒有完美的,所有事都離唔開等價交換呢條鐵則。小弟好享受依家嘅工作,但因為工作時間長,犧牲左好多陪屋企人嘅時間。最近三寶每晚見到我,都會戴住媽咪的草帽,走黎同我講 "爸爸~ 我們去捉魚吧~",然後拖我到門口開始佢嘅幻想旅程。我每日到海邊,帶其他小朋友捉魚嘅時候,多希望自己的小朋友可以響身邊
於是我將自己一個月唯一一日假,唔去排學友演唱會飛,帶齊一家大細出發去墾丁,無錯~ 又係墾丁。從高雄出發到墾丁約 120km 路程, 沿途穿過整個屏東縣先到到墾丁,我地每日除左玩,仲會留意身邊有無新野值得同大家分享,就好似今次要推薦嘅新蒲點,正好讓剛剛落機的你,調返岩個 channel 先好去墾丁

好樂.杯冰
地址 : 枋山鄉枋山村中山路三段
電話 : 08-8761082



位置其實算明顯,不過門外車速無敵快,請唔好急住落車,依我地司機指示會比較安全


有套餐可以填肚,已經食飽海鮮或者豬腳都適合再黎杯新鮮可可,老闆娘特別推薦的,仲有新鮮可可果俾你睇下,大家唔洗急住點野,入去揀個靚位坐低先,唔急唔急


其實我已經經過門口好多次,不過唔敢帶客入去,因為自己都未試過,今次特地要黎試下,我入去見到呢個 view 已經返轉頭叫全部人落車,very ok



老房子最有味道,睇得出老闆用心經營,亦見到佢不斷做建設,希望佢愈做愈好,但唔希望太多人知,對唔住~ 人係自私的


如果你真係好怕熱,係有冷氣房的,不過 100% 無海風咁舒服


你黎到睇下我地膚色就知,南部係無可能唔熱架啦,黎南部玩你會發現,原來樹陰係咁正。呢棵芒果樹黎架,不過睇下好喇,要食我帶你去買


你睇小朋友就知,人本身其實係好簡單,陽光海灘送你一個樹陰就已經開心到暈




留肚專登黎試菜,真材實料,水準之上。三文魚唔係 cheap 扒黎,物有所值,煎封得剛剛好雞扒亦有返兩下散手,照燒方式有 d 似燒臘,新鮮滾熱辣,誠意十足調味適中無落味精,唯一缺點係西左 d,無咩台灣特色,咁人地本身又唔係做台菜,所以應該係我西 d


就算食飽左先到,我覺得亦非常需要響度飲杯野,聽聽風看海,沉澱下自己,調返個渡假 mood 出黎,保證你之後玩咩都好玩



建議大家黎睇睇一個向海人的故事,羨慕非常,所以個人大力推薦大家黎感受下




每個小角落都睇得出用心,特別係保留原有的老房子,係小弟終極 dream house,等我仔女大學畢業,我一定搵間咁款嘅屋退休



附送無敵大沙灘,背山面海,如果響香港有個咁嘅地方,你食一餐可能夠黎台灣玩一轉了



大人小朋友都無投訴嘅好地方,三寶一直痴痴的看海,證明佢真係我個女。我地呢度叫左兩個餐,新鮮可可係單點的,埋單 NT$500,有野食有野玩,又夠晒地方俾細路放電,放假識玩一定係咁玩啦喂


同場加映墾丁秘境之天然兒童禧水池,請自備泳裝,早鳥預約附送五尺七吋血肉之驅,廿年前過期救生員一名


為博上輩子情人一笑,200km 路程算得係咩,終於可以親身體驗捉魚,唔洗再睇住個 iPad 活響自己幻想之中,小朋友成長過程只有一次,再搏命都係為左屋企,有時會發現佢地要的,唔一定係物質,親子時間係無價,留一個快樂童年俾小朋友,一切都係值得,希望你地旅程亦可以同樣美滿,黎得就要落力 d 玩


艾笠墾丁 2 - 40人專業台灣包車服務, 免費行程安排, 可指定香港人導遊

HK Tel : 81700438
Email : info@iLoveKenting.com

Web : www.iLoveKenting.com




給自己一個聽風看海的理由 - 好樂.杯冰 給自己一個聽風看海的理由 - 好樂.杯冰 Reviewed by Unknown on 下午4:42:00 Rating: 5

沒有留言