艾笠話你知 - 綜合包車指南

首先係一定要多謝大家支持
以下綜合左一 d 大家對台灣包車導覽服務嘅問題,唔係唔想人肉答你,係好多時就算直接電話傾都可能一時醒唔起要問咩,問唔起我又唔記得要講咩,所以 list 晒出黎大家望望先,我地非常樂意依大家人數同要求為你度身訂造行程,解答大家對台灣自由行嘅問題有用得著我嘅時侯請同我地聯絡


艾笠墾丁包車車款及價錢
http://ilovekenting.blogspot.tw/2014/01/blog-post.html

墾丁包車地圖 + 三日兩夜完美行程
http://ilovekenting.blogspot.tw/2013/12/blog-post.html

最新屏東行程推介
http://ilovekenting.blogspot.tw/2015/01/blog-post.html

台幣唱錢攻略
http://ilovekenting.blogspot.tw/2014/03/blog-post_6.html

Q&A

Q : 我幾年前搵過你幫手安排共乘,今次黎又想搵你攪,但你話已經無做共乘喇,又話唔做單接送唔係生意好就咁串下麻?

A : 梗係~ 唔係串啦,你唔記得我願望係日日有工開咩? 依家都未有耐達標呀唔係揀客做呀, 係我地無本事做者,因為營業角度睇,我地司機同部車一日接一程接送係圍唔到皮㗎相信大家可以理解,咁我地必須接回程客人走多轉,但接機飛機 delay 係你同我都控制唔到嘅事,假期塞車亦係無可避免,同回程客人約左時間,又遇到上述乃野情況,做司機嘅只有焗衝。高雄到墾丁約 120km 路程,安全車速下約 2hrs,如果要做接送,標準時間係 1hr 達成,當中一定要有逢車過車嘅本事,所有違規嘅事都做齊,最後坐我地車落墾丁嘅就投訴司機喪,回程客人又投訴司機遲到,我地做事係有要求嘅人,真係接受唔到咁玩法,所以先決定唔做呢味野,單純 d,如果真係覺得我地做野啱玩,咁就包起我地全日,大家唔洗趕,開開心心咁玩,安全咁送你地到目的地就大家 Happy 喇


Q : 我覺得你俾我嘅行程都啱玩,不過我仲有幾個月後先黎,最遲幾時要訂車呢? 


A : 其實又無死線嘅,為咗達到日日有工開嘅目標,有 Job 我點會唔接呢?! 不過我地只係一班做唔到大事嘅廢青,唔係咩大公司大財團,人手有限,一直以黎都係 keep 住先訂先得嘅原則做事 (雖然有時後尾訂車嘅日數比較多,的確有 d dum),所以如果大家行程有 confirm,即係訂晒機票酒店喇,咁又何妨訂埋車先呢?! 咁攪晒就安心等出發就得,係咪值得諗諗佢先


Q : 又話用名牌接機,嚟到機場見唔到人喎,咁點搵你先?


A : 因為我地係一班窮人,為咗慳停車費都會計準時間出去兜個圈,避免日日都俾停車費大家出閘時間因人而異,所以咁啱出到黎見唔到我地,唔洗頻機場有 Free WiFi 的,可以 Whatsapp 我地或者直接 Whatsapp Call 亦得,我地都係響附近,唔會甩底咁衰仔嘅不過如果遇到突發狀況,如行李或證件有問題,無辦法短時間內出到黎的話,強烈建議大家開一開電話我地司機見唔對路,一定會打你留俾我地嘅聯絡電話,如果無人接或者飛左返屋企係姐姐聽的話,咁就真係唔知等定唔等好喇,所以請大家體諒下我地,有事請先同我地聯絡,再作安排。同樣出咗閘見到名牌都請同我地相認先,要買卡唱錢去廁所都無問題,我地仲可以指示俾你睇去邊度攪添


Q : 傾好晒喇,車我訂咗先,但係行程未傾掂,可唔可以黎到先同司機夾?


A : 當然係無問題啦,不過提提大家盡量唔好話玩到話去咗邊度先,下一站玩完上車先講 next stop 去邊咁我地真係只能做司機,因為所有野變成臨時狀況,我地無辦法提供合適建議例如最常遇到問題係順唔順路咁,玩到咁上下先知要返轉頭,實情我地亦無 hard feelings,因為我地都係按時工作,返唔返轉頭時間都係咁過,只係唔想大家浪費不必要時間,玩得盡興 d 者我地日日都響呢個地方搵食,當然對地理位置上比較熟悉所以最好方式係你地先傾有咩點一定要去,我地就可以安排出正確順序,亦大概心裡有數應該需時幾耐,有時間剩的話順路經過值得玩嘅地方就可以加減玩喇,係咪正好多呢~


Q : 你所有嘢都好好,但係我朋友介紹另一個司機平過你喎,我都好想幫襯你架,睇你識唔識做先啦,你知啦,你亦並唔靚仔,你知㗎呵?


A : 我知~ 但我唔係靠樣搵食㗎麻,同埋台灣司機多到呢,我絕對唔敢講我係最平,咁當然我串唔起叫你去搵第二個玩啦又,只可以提醒大家做比較嘅時侯該注意嘅事項,例如有無違法改裝等具體野,車款同車齡都係值得參考數據之一,另外我地比較有信心嘅係一 d 無形但我地自己好在意嘅嘢,例如司機駕駛態度同習慣,要做到安全舒適唔食檳榔響台灣黎計就已經係希望工程喇,每個人標準都唔一樣,呢個亦係我唔敢調外面車,同埋呢世都做唔大嘅主因,仲有呢我地有廣東話司機丫麻,當然有 d 朋友會覺得搵台灣人地道 d,但調返轉諗,你去香港搵個香港人帶,又唔一定熟得過一個唔係香港人嘅旅遊達人㗎喎,唔係點叫達人先,我地司機都唔係淨係識踩油門㗎,咁如果呢 d 都唔係可以影響你做決定嘅因素,咁只能講一分錢一分貨啦,我地絕對無謀取暴利㗎,車本身要顧好,開銷已經好重,同埋我自己對司機要有返咁上下要求,咁我當然唔能夠只出香蕉啦,大家都要生活㗎麻,所以唔係話無價講,但我地真係成本好高架,希望大家願意俾錢買一個安全舒適愉快嘅自由行旅程,唔係單純請位司機柞車,所以希望大家了解我地服務多 d,最緊要係啱玩


Q : 點解你成日叫我分兩部車架? 人地其他司機十幾人都可以一部車又成日話小朋友要坐 car seat,我個仔唔坐 car seat 架,我抱住就得!


A : 有關台灣法規,之前響另一篇分享有提過 (連結 : 台灣包車注意事項),私家車最大為九人座,扣一位司機最多坐八位,手抱 bb 保險條例亦當一位乘客,超載或違法改裝保險都會失效。錢,我一定要搵,唔係一家大細食風咩,但我地唔會搵命搏,安全第一,保命優先身為一個新手爸爸,自問柞車都算穩陣,但總有遇到緊急煞車情況我地細佬就試過飛左落地,姐姐有坐 car seat 無事,車速唔快就飛落地,踩深 d 唔知飛去邊如果可以我諗無人會放手,前題係你要反應得切,如果人類反應有咁快,airbag 就唔洗用炸藥爆出黎啦,用人肉吹氣成本平好多所以唔好怪我地諸事,係我地唔想見到有事,小朋友都係乖乖坐 car seat 啦,喊就喊啦,司機唔怕架,安全帶大家扣一扣啦,扣唔係因為怕俾人捉架,自身安全要自己顧呀。人數多就叫多部車啦,唔係就再叫多 d 人直上旅遊巴啦,人在異地,萬一起黎無保險就麻煩埋親朋戚友添呀,安全第一,要玩就搵條安全嘅路玩,無必要冒險心口勇字咩都搏一搏架麻,希望大家諒解



台灣包車款及價錢參考 : 台灣包車廣東話導覽服務


艾笠墾丁 2 - 40人專業台灣包車服務, 免費行程安排, 可指定香港人導遊

HK Tel : 81700438
Email : info@iLoveKenting.com

Web : www.iLoveKenting.com





艾笠話你知 - 綜合包車指南 艾笠話你知 - 綜合包車指南 Reviewed by Unknown on 下午4:03:00 Rating: 5

沒有留言