高雄 - 手工餅乾 & Pie 店 - Chocomaca


咁岩響公司附近搵地方 tea~ 本來想去食港式茶餐廳~ 結果無開... 無意中發現呢間 cafe~ 感覺唔錯就去試下~

其實主要自己為食貪玩啦~ 所以一直以黎都搵機會搵藉口四圍去玩~ 四圍食野~ 睇下有無值得推薦既美食~ 



雖然唔係第一次見呢種 menu~ 不過仍然有新鮮感~ 亦解決菜式唔多唔夠排場既問題~ 讚~


選擇貴精不貴多~ 價錢又大眾化~ 一試無妨~ 


幾吸引~ 不過肚餓先醫肚先~ 小點心留返下次~


我叫左青醬雞肉咸批~ 用料 ok~ 份量適中~ 味道不過不失~


配濃湯~ 無指定咩口味~ 咁即係例湯啦~ 哈~ 南瓜湯夠濃~ 用料足~ 但口味唔係咁岩我~因為太健康~ 哈哈~


厚吐司~ 即係厚多士~ 幾好食喎~ 雖然係朱古力~ 但係唔會太甜~ 令我對生巧克力信心大增~ 


配奶茶~ 味道普通~ 都係唔會太甜~ 睇黎老闆係養生主義者~


無咩特別~ 又係o個頭話飽~ 叫我清埋個多士~ 轉頭叫多個 Brownie~ 呢個好食~ 都係唔會太甜~ 外面又有脆脆既感覺~ 份量適中~ 味道我乃~ 值得一試~ 所以無追究點解唔食埋個多士~


坐坐下老闆無趕我走不特止~ 仲請我食餅~ 我無 r 水吹厄飲厄食架~ 佢自己無啦啦請我食架乍~有驚喜喎~ 好好食~ 唔怪得咁有信心請人食啦~ 獨立包裝幾別緻~ 餅乾口味重 dd~ 岩我~ 

有興趣既朋友可以睇下
https://www.facebook.com/ChocoMaca?fref=ts
坐捷運近五塊厝站

艾笠墾丁 2 - 40人專業台灣包車服務, 免費行程安排, 可指定香港人導遊
HK Tel : 81700438
Email : info@iLoveKenting.com

Web : www.iLoveKenting.com

高雄 - 手工餅乾 & Pie 店 - Chocomaca 高雄 - 手工餅乾 & Pie 店 - Chocomaca Reviewed by Unknown on 下午5:48:00 Rating: 5

沒有留言