高雄 - 惡魔來到高雄了 - D2 惡魔蛋糕 高雄旗艦店


聽講惡魔蛋糕響台北好紅~

自問鄉下仔聽都未聽過~ 加上依家咩都紅餐死~

所以都係自己試過有無毒先介紹俾老細們食穩陣~

地址 : 高雄市前鎮區三多三路151號
營業時間 :  7:00am - 0:00am (勁~ 應該唔會食唔到喇)




麵包高雄好多選擇~ 因為吳寶春~ 胖達人等等高雄都有~ 雖然胖達人就黎執喇~ 哈~ 



據可靠消息來源顯示~ 惡魔係朱古力蛋糕至把炮~ 朱古力唔聽見話得喎~ 所以 Pass 先~ 


因為見收銀幾靚~ 所以買左杯咖啡~ 又 ok 喎~ 值得一試~ 


季節限定喎又~ 可惜 not my type~ 留俾你地試~


上二樓有裝修有盛~ 點都要八下~


環境好 hea~ 另一邊有晒梳化~ 人少少無得頂~ 最緊要係有 Free WIFI~ 哈~


正所謂獨食難肥~ 唔怪得我開始發福喇~ 因為買左個返公司~ 哈~


食蛋糕食到有開箱文~ 都唔知咩世界~


貢大個 cake NT$350~ 其實又唔算貴~ 
仲要係幾好食架喎~ 我幾鍾意~ 唔會太甜~ 口味又多選擇~
但係有兩個問題~ 
  1. 個 cake 係急凍既~ 要放 1Hr 之後先食得~
  2. 貢大個無返四五個人都食唔晒~ 黎玩無理由抽住個 cake 行街
所以真係唔明佢老蓮咁大間鋪~ 但係居然無切開細細件賣~ 咁我 walkin 要點咩食呢? 細細件既小點心係有~ 不過唔係果科野~ 吸引力無咁大~ 

所以總結係大家要黎食的話可以約我~ 唔夠腳食唔晒我義不容遲~ 哈~ 有印花用唔著都可以俾埋我~ 因為我老闆娘蓄緊~ 關照一下我荷包唔洗出咁多血~ 哈哈~

艾笠墾丁 2 - 40人專業台灣包車服務, 免費行程安排, 可指定香港人導遊
HK Tel : 81700438
Email : info@iLoveKenting.com

Web : www.iLoveKenting.com

高雄 - 惡魔來到高雄了 - D2 惡魔蛋糕 高雄旗艦店 高雄 - 惡魔來到高雄了 - D2 惡魔蛋糕 高雄旗艦店 Reviewed by Unknown on 下午8:17:00 Rating: 5

沒有留言